18 July 2010

婚宴紅酒 (二)

續上回我地試完新翹行之後, 我地去咗隔離 booth 的 wine club.


今次佢介紹咗leaflet 所有的wine比我地, 又平至貴, 分別為


Cabernet Sauvignon 2006 (Chile) $72 -- 買2箱送1箱 (柏寧酒店指定紅酒)
Galan Meriot 2006 (Chile) $72 -- 買2箱送1箱 (柏寧酒店指定紅酒)
Chateauroux Rouge 2007 (France) $89 -- 買2箱送1箱 (白沙灣遊艇會指定紅酒)
Doubglas Green Cabenet Meriot 2008 (South Aferic) $88 -- 買3箱送1箱
Lauca Pinot Noir 2007 (Chile) $99 -- 買3箱送1箱
Chevalier Saint Martin 2006 (France) $118 -- 買3箱送1箱 (皇家太平洋酒店VIP 樓層指定紅酒)
Lauca Reserva Pinot Noir 2007 (Chile) $118 -- 買3箱送1箱
Chateau Pintouquet 2005 (France) $128 -- 買3箱送1箱


响以上8支酒當中, 我同丙丙都一至覺得Lauca Reserva Pinot Noir 2007 (Chile) 係最好飲的. 越飲就越貴, 你話死味!!


响傾談過程中, 佢話介紹比我地呢D都係抵飲, 佢話賓好多的都唔會真係好識飲酒之人, 所以唔洗買到太貴, 仲有如果真係靚酒, 就跟本唔係呢個價錢, 我都好同意佢呢個說法.


仲有佢有教我地點樣計算要買幾多酒, 有D 人話一圍1支, 2支或3支, 咁幾多先足夠呢?


1. 親戚多定朋友多? 親戚多唔多飲酒呢? 佢話通常朋友多的話要計多小小, 因為太多親戚上咗年紀未必會飲好多
2. 擺酒日子 -- 係 weekday 定weekend 呢? 一般來講聽日要返工的話大多唔會飲太多.
3. 酒店定酒樓擺酒 -- 要知1支紅酒大約可以有4-5杯酒, 酒店個杯大d , 所以只有4杯, 而酒樓個杯細d, 所以可以有5杯酒
4. 計算方法 -- 以小妹15圍例, 如果我以2支1圍 (15*2)/(15*12) = 0.167 咁即係每一只有一口咁多.
5. 除非你d 飲係好難飲,又或者佢地真係唔太識飲, 要不然通常都會繼續飲的, 咁要估下一人一晚大約飲幾多酒. 一開始就一定有一杯啦, 咁仲有敬酒, waiter 都一定會幫你加滿佢, 咁最小都已經有2杯了.
6. 你班兄弟之後會唔會同你劈酒


以上的因素都會影響你究竟要購買幾多支紅酒.


跟住我再問佢地有無做回酒架? 佢答我無, 仲有解釋比我聽點解佢地無做, 飲我對回酒都要想清楚


佢話你到响酒店攞都好D, 响酒樓攞的話佢地會將 d 紅酒放响廚房門口, 紅酒遇熱會變質, 仲有你可知你飲緊果支係第幾手回番來架呢? 呢d 都係完全無保證, 所以佢地話perfer 賣平小小都唔做回酒.


紅酒暫時講到呢到, 再有冷智識再同大家分享.


 


2 comments:

  1. 真係好難講,好飲飲多D,唔好飲就飲少D,咁普通就普通咁飲,我當日係飲啤酒....因紅酒我怕醉
    [版主回覆07/19/2010 09:05:00]係啦, 呢part 都幾苦惱

    ReplyDelete
  2. 小弟愚見, 一枝一圍都好夠了 同埋一枝我都可以肯定地說可以倒到10杯...(是我作為前酒店從業員的經驗) Ex 24圍. 你真係30支都好夠啦.... 1 Table x 1 Btls 6 Btls fore spare... 通常剛剛好 1-2 Btls leave...兄弟睇相都可以飲下酒ar ma ~
    [版主回覆07/19/2010 13:35:00] 多謝指教. 等我再研究下先

    ReplyDelete