20 July 2010

BD Dinner for my beloved @ Brasserie on the Eighth

只係一個午餐生日飯又點足夠呢, 來到晚上我地去咗位於 Conrad 的 Brasserie on the Eighth



呢到的dinner menu 一d都唔貴, 二, 三及四道菜的價錢分別係$418, $528 & $588


我地知自己食唔到太多野, 所以點咗三道菜


首先來個bread collection, 真係食飽都食到飽呀, d 飽暖暖地, 再加上牛油同吞拿魚醬 (其實我都唔知呢個係乜醬, 只係openrice d 人話係吞拿魚醬, 但呢個醬都真係幾好味)



Apptizers: 我要咗 Foie Gras, 但係over cook 咗d



而丙丙就點咗scallop with asparaus, 帶子唔會過熟, 好味



跟住到soup:- 我點咗 Lobster Bisque -- 份量十足, 好creamy, 好好味



丙丙就點咗呢個 Gratinated onion soup -- wow.. 你地睇下幾多cheese 响面, 我無食到呀, 唔知乜味, 但係見丙丙飲完呢個湯都飽咗6成, 鬼咩, 個湯又大, 仲要咁多芝士.



到main course 啦, 小妹點咗 pacific black cod -- 因為飲完個湯, 對我來講未食已去到7成了, 所以食咗一半都無, 但呢個魚煮得好好味, 好滑, 加上 mushroom, 我都係好鐘意呢個配答



丙丙呢個 veal shank, 份量都真係大得驚人, 不過都真係幾好味.



最後來個coffee / tea.  Both of us ordered lemon tea, 超飽同超滿足的一餐.



生日果位朋友同 hsbc 白金咭係有半價的, 但係必須要出示coupon, 上次我生日發覺佢地而家開始唔會人人都寄coupon, 所以今次一早叫hsbc 寄比丙丙. 但係佢而家服務真係唔太的, 一時又話無, 一時又話一早寄咗, 最終差 d 攪到要complain 先成功. 你地唔清楚唔緊要, 咪check 清楚先答我地囉.


除咗生日果位有半價, 另外果位都有8折架, 所以呢餐都係好抵呢.


丙丙都最後單身生日就咁過咗啦, 下年就係婚後第一個生日, 唔知佢打算點過呢?


4 comments:

  1. 好似又抵食又正咁喎...乜生日hsbc會寄coupon黎架? 我地都收唔到既...
    [版主回覆07/21/2010 09:01:00]係呀, 而家佢cut cost, 所以唔會自動寄比你, 打去問下啦, web 到都有話生日有乜discount, 不過一定要coupon.

    ReplyDelete
  2. Mitsui, 牛丸21 July 2010 at 09:10

    半價咗真係好抵~
    [版主回覆07/21/2010 09:15:00]係呀, 好抵, 下次同你bf 去食呀

    ReplyDelete
  3. 原來要叫hsbc先寄黎架..唔怪得今年生日乜coupon都冇啦..蝕左添.
    [版主回覆07/21/2010 14:06:00]係呀, 我發現佢地而家唔寄來. 仲乜問cs 佢地都唔知有

    ReplyDelete
  4. 你甘講...先醒起我老公生日時都無收到.....
    [版主回覆07/21/2010 18:22:00]haha.. 佢地真係 cut 得就得, 所以要自己打去問佢拎番

    ReplyDelete