29 November 2009

再戰天喜 (己結業)

某某星期六同丙丙食完午飯, 到夜晚都唔肚餓, 但係如果唔食小小野, 到11點肚餓上來都唔知點好, 所以我地決定都係食日本野, 細份d 適合我倆

本來想去試下恒和鑽石大廈的其他店舖, 但係都唔知選邊間好, 所以最終...我地去番天喜, 一來有信心d, 2來想試下佢地夜市的食物水準

先來個前菜.. um.. 我都唔太識形容, 味道ok 啦, 無乜special.



北海道蟹棒沙律 ($52), 好好味丫, 北海道蟹棒同其他蟹棒味道果然係唔同d, 仲有蟹籽都好鮮味

串燒係我的至愛.. 呢到的牛舌厚切都不算便宜 ($58) 但係味道的確唔錯, 仲因有厚度咬落去先好味

雞翼塩燒 ($48) -- 果皮燒得好脆, d 肉咬落仲有肉汁 good!!

我聽到呢到的老闆同其他食客的說話, 果來呢間同備長都係同一老闆, 唔怪之佢地的串燒咁有水準啦

最後來個超飽肚的東西, 就係軟殼蟹加州卷 ($78) -- 大家都知食牛油果有幾飽肚架啦, 所以食呢個係必飽的,  但係我地點咗呢個之後等咗好耐先有, 在問咗幾次之下差點我地要cancel order 之際佢先來到, 軟殼蟹我估都係新鮮炸的, 點解用"我估". 因為我食的時候已經係凍冰冰了.. 唔知係咪師傅唔得閒定係乜呢?

總括來講, 雖然係美味, 但係價錢比起午市實在差太遠, 為咗節省金錢, 都係午市夠為適合我呢~~

No comments:

Post a Comment