22 November 2009

Dinner buffet@Marriott Cafe

丙丙話我咁辛苦影pre-wedding + 減肥, 為咗為勞下我, 決定同我食飯餐buffet 喎. (之不過其實我都從來無減過肥 ) 不過唔理啦, 佢話去食飯餐好咁當然去食啦


JW Marriott 的 buffet 一直都大受好評, 但係我就從來未去過, 今次好其待呢一餐, 所以丙丙早幾過星期就book 定位, 唔知呢一餐同Yamm 有無大分別呢??



先講冷盆 -- 壽司得以下三種, 種類唔算太多, 刺身也不是我今次的target, 只得北寄貝, 三文魚等



蟹子沙津好好味, 出乎我意料之外



沙律吧有好多種選擇, 仲有2種唔同的煙三文魚, 但係味道對比之下比Yamm 差好遠.



跟住到主角出場啦!!佢地分別係加菲蟹, 龍蝦仔同波士頓龍蝦. 老實說, 大家對佢地的蟹同龍蝦都一致好評, 但係唔知係咪我當日的水準比較差, 加菲蟹無鮮味, 波士頓龍蝦比龍蝦你好一點, 但都不算好鮮甜, 仲有去到8點已經只得龍蝦仔.


早前問過店員lunch buffet 同dinner buffet 有什麼分別, 他問告之分別在於龍蝦, 但lunch buffet 只係26x 而dinner buffet 係43x, 咁我覺得lunch 會worth d, 而且龍蝦跟本唔太好食



對相之下蝦反而鮮甜, 值得推介



青口都係鮮甜, 而長腳蟹就只得鹹味而沒有鮮味, 仲有Yamm 所有長腳蟹都已經開咗邊, 好容易就食得, 而佢就仲要慢慢剪開



熱葷都有好多選擇, 例如佢地最出名的花膠, 的而且確係幾好味. 但係食多2件就超飽肚.


佢地無蒸全條魚, 但就有呢d 一件件的班片


仲有最估唔到的係平平凡的意粉, 我反而覺得好香好好味喎


至於牛扒, so far so good, 無特別驚喜



佢地的甜品選擇都有很多, 係回本必食之一. 仲有Haagen-Dazs ice-cream, 但我覺得Haagen 太甜啦, 但喜歡食的朋友, 佢地有4種選擇




總括來講, 呢餐buffet 的好失望 (可能我見好多好評而期望過高吧) 我覺得Yamm 好食過JW 好多, 但係有好多人都話Yamm 差咗好多, 唔知係咪真? 見openrice 佢地的負評比起JW 多好多. 但JW我都覺得物非所值... 咁Yamm 咪


講真, 如果以lunch 來計, 我覺得JW 的確係一個好選擇. dinner 呢? 我個人覺得好一般.


(P.S. HSBC 白金card 有8折, 加一以原價計)


6 comments:

  1. 我覺得去食dinner buffet好唔抵,因為我又唔食生野,又唔係食得好多round,所以而家我都係去食lunch buffet!
    [版主回覆11/22/2009 20:05:00]雖然我食生野, 但係老實說好多Buffet 的魚生都好一般
     
    我同你都一樣, 食得唔多, 所以成日都覺得唔抵, 但係我見好耐都無食過咪想試下囉. 下次都係去食lunch buffet 好啦, 平d 又抵d

    ReplyDelete
  2. 我以前去Marriott Cafe的確幾正架~ 但上星期四去完...真係差左好多...我連長腳蟹都冇喇... d龍蝦又細隻左好多喎... 不過我覺得d甜品好好味!! 同埋有HSBC白金卡埋單都算抵既...
    [版主回覆11/23/2009 13:19:00]下.. 你連長腳蟹都無?? 你食lunch 定dinner 丫. 我11月頭去食仲有架喎, 不過講講真我覺得d 長腳蟹唔好味, 所以無乜損失
    係丫, d 甜品又真係幾好味, 可惜無我最鐘意的cream brulee

    ReplyDelete
  3. 我係食dinner架! d生蠔又細隻.... 但九月時去食過tea buffet反而覺得ok, 可能冇乜期望, 所以俾我想像中都叫多野食囉...
    [版主回覆11/24/2009 09:18:00]係丫. 我地食果日d 生蠔都好細仔. 我記得上年去yamm 到食生蠔, 佢地有分唔同國家, 仲要係即開,感覺好似好好多. 但係宜家太多人話唔抵同唔好食, 所以想去再食都要考慮清楚

    ReplyDelete
  4. 其實我淨係鐘意食日本放題, 真係唔知點解, 好唔明....
    [版主回覆11/24/2009 09:18:00]haha.. 原因咪係你鐘意食日本野囉

    ReplyDelete
  5. 慰勞你減肥辛苦, 但係帶你食BUFFET XDD o玩野?
    我都好耐冇食buffet喇, 對上一次係上年12月呀姐請既roygal garden咋
    [版主回覆11/24/2009 23:40:00]hehe.. 係影完相先食.. 唔知你地今年會去邊到食呢?

    ReplyDelete
  6. 講起dinner buffet, 我都覺得唔係太多間好食, 貴都係咁話!
    上年聖誕去左Holiday Inn 食dinner buffet, 係得d 長腳蟹叫ok d, 其他d 野食都好一般, 熱食選擇又少, 所以我都覺得tea buffet會抵食d~
    [版主回覆11/25/2009 13:55:00]係啦. 所以下次都係choice lunch / tea buffet

    ReplyDelete