9 December 2009

心裏心裏有個迷

其實我想問下大家會唔會去莎x同卓x到買化妝品呢?


自問我自己就唔會了?? 點解? 仲記得當年讀書時, 去咗莎x到買咗支香水, 佢sample 比我聞係無問題架喎. 但係買咗番去開咗閒咗唔同味. 所以自此之後都我無再同佢地買呢d野. 但係我又唔係一d 野都唔買, 我會買下日本果d洗頭水, 仲有係暖包咁囉. 好似都無買過其他野了.


我記得以前有小篇報導話佢地係賣過期 / 差唔多到期的貨品, 但唔知係咪真, 但吸取之前的教訓, 我都係perfer 比多小小錢去counter 買好過了


記得有一次一個國內朋友來香港, 佢問我點解呢d 店舖差唔多所有人都係國內人. 點解無乜本地人去買架呢? 你地唔到呢d 地方買架? 點解呢? 我當時心想, 無理由話我覺得佢地賣的貨有問題, 所以我最後只係答, 因為counter 可以慢慢試, 仲有sample 送, 呢d 地方無囉


講咗咁耐, 其實我想講, 我地响香港唔會入呢d 地方買野, 點解去到日本同台灣等地方又唔去counter 買, 要去葯房呢? 大家都知葯房係比counter 平好多, 但係大家真的唔怕佢地都係賣差唔多到期都貨品咩?


呢個問題一值都响我心內, 希望大家可以話我知點解大家唔咗香港呢d 葯店到買野. 但去到其他地方又去呢?


4 comments:

  1. 我自己就去開MK"""雅詩""",都幫襯了好多,您要唔要試試?
    [版主回覆12/10/2009 09:14:00]我知邊間. thx

    ReplyDelete
  2. 我有去ga...特別係唔知邊d啱自己用, 喺果度買, 平啲, 唔啱自己都冇咁肉痛ma... 但有隻嘢我會長買...就係漂唇毛的東東~
    [版主回覆12/10/2009 09:14:00]漂唇毛?? 乜東東來架.. 有無相 & how much

    ReplyDelete
  3. 即係你鼻同唇之間果d毛毛好深色, 剃又好似唔係咁好, 咪要買嚟漂下lo~~ 我又冇留低個盒ar~~ 同埋佢次次入貨都唔同牌子... 要問職員先知喺邊ge~~
    [版主回覆12/10/2009 14:13:00]icic.. 我都有唇毛架, 好多次都想去線毛, 但又怕痛

    ReplyDelete
  4. 我好明顯...細個冇搞佢...成日比人笑生so... 有次剪咗個男仔頭...人地以為我真係男仔...>o< 所以一定要keep住漂...T_T 我都想搵d 一take過搞掂ge...但係果個位又好難搵咁...
    [版主回覆12/10/2009 23:13:00]um.. 咁都係, 但係你一d 都唔似男仔喎

    ReplyDelete