10 December 2009

金山海鮮酒家

其實我同丙丙都知到佐敦有好多好野食, 但係當然要用心去搵啦, 呢一餐地點係由丙丙發板, 佢有真係做功課, 上咗openrice seach, 真係唔野小




去到門口, 見到阿叔响到切海鮮, 好似唔多衛生喎, 但係一場來到仲要咁多好平, 好啦好啦, 試下你係咪真係咁好食啦



先來一煲老火湯 (無相)  -- 是日老火湯係粉葛章魚煲豬腱. 呢果湯味道好濃, 火喉十足
豉椒炒蟶子 - 上碟分唔到邊隻打邊隻, 可能炒完唔可以連體, 味道ok 啦



再來人氣小菜 -- 椒鹽瀨尿虾, 唔算太鮮甜, 但都唔差



最後來的係佢地招牌菜 -- 雲英雞 (所謂雲英雞乃未生過蛋的雞), 所以特別細隻.

講真, d 人話好有雞味, 皮爽肉嫩, 真係對唔住啦. 可惜小妹味蕾有點問題, 食唔出好特別的雞味, 至於皮爽嘛, 我又唔食皮, 真係唔知喎, 但的而且確係小脂肪. 聽講話除咗呢到同品香樓有得賣呢隻雞之外, 就別無他處


講番句公道話, 其實可能我見佢地呢個環境已經未食就開始扣分, 因為店內衛生真係...

原來莊士敦廣場都有分店, 咁我估如果有下次的話我必定去分店, 感覺會好一點吧.

地址 : 佐敦吳松街66號
電話 : 2332-7366 

1 comment:

  1. 雞普通係因為冰鮮雞,下之你試下小棠菜窩貼同埋砵油生蠔.
    推介架.個人感覺老店好味d.
    [版主回覆12/14/2009 09:32:00]好.. 下次試下先

    ReplyDelete