24 December 2009

又一大戶屋食記

真係唔記得呢次係第幾次去大戶屋品嚐了, 本來呢一篇都唔想出blog, 原因係用手機影得一d 都唔靚. 但係今次同以往有d 唔同, 就係我想介紹佢地的期間限定的鰻魚盒子飯

同以住一樣, 點咗我最愛的炸豬扒定食, 我覺得豬扒好似無以前咁好食, 不過論價錢來講水準已經卓卓有餘




記得之前食過的豬扒會帶小許肥的, 但現在已經沒有了



以大戶屋的價錢來講, 呢個鰻魚飯都叫貴價貨 ($128)
點解咁貴, 原因佢呢一條唔係普通的鰻魚, 佢係來自日本愛知縣, 仲有係佢地寫明平時只會用上三分二的鰻魚, 而今次用上全條鰻魚, 所以價錢都比平常貴小許

日本愛知縣的鰻魚同我以住食開的鰻魚飯的確有所不同, 鰻魚香甜, 雖然他始終比不上海鰻, 但的確美味可口



大戶屋周不時都會推出呢d 期間限定, 好似上次食的炸蠔咁, 今次都唔見再有了

p.s. 大戶屋而家已有分店於尖咀了, 住九龍的人唔洗去港島區都可以食到, 聽講話佢地仲有其他特別的菜色, 有機會等我品嚐之後再同大家分享吧!

後記: 朋友話我知佢去TST 分店食鰻魚飯已經架咗價, 本來$128 加到$17X.. 實在太貴了

後記2: 原來唔係加咗價, 康怡係平過TST 的

1 comment:

  1. 個日我想去食架, 點知條友話....想食SUSHI 多D..激死
     
    [版主回覆12/28/2009 12:14:00]唔緊要啦.. 宜家TST 開咗.. 你食lunch 落去咪得囉

    ReplyDelete