22 June 2010

2nd attend @ Free Concept

其實我自己本身好想用番 free concept, 希望加小小錢做到我想做的考果.


但係好可惜, 今次我地上去再睇圖同詳細問之下, 發覺佢地 flexibility 係好細好細.


佢地本身個 package 係包雪紡 + 絲花 (長春藤 + 幾隻唔同colour 的花)


今時今日仲邊有人用雪紡呀, 轉絲絨當然係要錢啦. 最大問題係佢地d絲花係得呢一隻, 只係唔同色, 但所有無又可以同色喎, 一定要用雜色... oh! my god. 真係10 級 no good 囉. (如下圖) 真係越睇越老土呀.



佢地話我可以upgrade 個 package, 但係佢地得一個package, 可以响呢個package 有12種唔同style. package 大多數都係玩lace cut, 但upgrade 呢個package 都唔平, 要9k (明明記得上年問仲有6k)


呢個係9k 其中的一個backdrop, 但唔連地毯, 地毯要加$2500



之前我地都幾鐘意lace cut 架, 但係interview完my elegant wedding 之後又好鐘意佢地個 style 喎, 而家真係15/16. 當然响free concept 一定唔會upgrade 去lace package 啦, 只係會upgrade 幾 part.


而家樣樣野都要好d, 花的錢又多咗好多, 家電已經買好咗好貴咗, if 連場地都要比咁貴, 真係有d 唔捨得. 點選擇好呢? 


btw, 睇完free concept 之後, 我覺得我9成9會用紫色做我theme colour, 因為我地個場用紫色match 過pink


No comments:

Post a Comment