2 June 2010

祥利飯店

早前响 JJ 個 blog, 發現到灣仔呢間小菜館, 價錢又抵又好味, 仲攪到丙丙愛上咗佢, 之不過唔係樣樣野都咁好味...





1st Visit
啫啫泰國通菜煲 -- 蝦乾, 肉碎同通菜. 蝦乾好香惹味.



韓式烤骨煲 -- 大份, 超熱, 入味. Very good!!!



2nd Visit
啫啫泰國椰菜苗煲 -- 今次的蝦乾比上次仲香仲好味, 椰菜苗好嫩.



杞子荷葉蒸雞 -- 男人都係鐘意叫雞同食雞架啦, 所以丙丙對呢一味超愛, 不過的而且確有香雞味, 我唔識分係咪新鮮雞定雪雞, 不過一d 雪味都無囉



3rd Visit
每次都見到有人點鵝肉, 我地呢次去都點番下先, 但我覺得同潮州菜館差好遠, 都係炒野對我來講比較吸引



豉椒炒大蜆 -- 上次完見到有蜆, 而且有好幾枱都點蜆, 所以我都今次都點咗, 真係好大隻, 都算幾鮮味, 但都有點辣, 仲有小小沙



食咗咁多個菜, 最差最差係呢個, 我食咗一件就無食,我真係想退番比佢. 呢個係石班豆腐, 但好明顯係d 石班好唔新鮮, 因為係超超超鮏.. Very Bad!!



結帳時老闆好似玩急口令咁計錢, 仲有佢都幾show off 下, 唔洗我地叫都會自動自覺加水

平時呢d 格局的小炒好小係一家大細好食, 因為始終店子唔算大, 不過呢間不單止一家大細, 仲有好多情侶呢.

No comments:

Post a Comment