21 June 2010

第二次排板 @MDW

早咗幾個星期前, MDW 已經send 咗 d 相比我, 可惜之前我因為考試, 實在太忙, 仲有我地想星期六 / 日去傾排板, 但 sat / sun 都好full, 所以最後book 咗响上星期五約咗kathy 傾.


我地本身想改幾多的, 仲mark 底曬要改乜, 有d 想唔到就叫佢幫我想, 但係出奇地當kathy 拎咗最新日本輯相比我地睇時, 佢地d 排板都係咁架喎, 出奇地覺得順眼同好看,所以將我地原先要改的圖片大幅減小.


Kathy 佢真係好好人, 因為有d 要改排過係轉色, 佢即時用小畫家幫我睇下match 唔match, 係咪我地想要果種感覺, 雖然佢用小畫家做出來唔太曬架啦, 但都ok 喎. 估唔到咁都比佢想到, 讚!


今次唔知又要等幾耐先有得睇呢, 希望唔洗又等一個月啦.


No comments:

Post a Comment