15 March 2012

三月碎碎諗


2012/03/15
身邊好多朋友都去日本
, 而家之前真係有考慮過去, 但好快就打消咗呢個念頭.


真的好後悔當年HM 無去北海道而去咗歐洲, 而家想去, 但唔敢去.


之前有報導話有日去咗日本之後幾年唔可以生小朋友, 後來話係假的, 無呢件事.


最近我同事同我講, 發生呢件事正正係佢同學, 早前出來食飯佢講番比大家知, 要知我呢個同事都已經係4x, 佢同學都應該同佢一樣年齡. 佢同學話醫生要佢5年內唔可以有小朋友. 咁即係唔洗生啦.


又有同事的朋友的朋友去完沖繩, 番來check 都有幅射, 我當時聽到之後點都唔信, 因為真係太遠啦, 無可能會咁遠到有事, 醫生叫佢朋友2年入唔可以生. 後來睇報導先知原來廣島都有幅射, 我估佢受友中的唔係福島而係廣島


又有同事的教會朋友, ! 又係同事身邊的朋友, 佢係教會到分享番佢的經歷, 上年有佢咗5個月, 跟住去咗北海道, 番到來醫生叫佢流產, 都係因為幅射, 醫生叫佢10年內不可有小朋友.


我知幅射係有好多種, 無色, 無味, 真係叫人有點怕. 雖然我真好想去日本, 但我怕, 怕得連韓國的鎮海太近日本, 所以決定唔去果到睇櫻花.


雖然日日睇新聞都叫日去日本, 又話回復之前旅遊水平, 但真的嗎? 現在福島的幅射只仲流緊.


我的日本同事, 是本土人. 佢知幅射的嚴重, 但唔走得, 因為日本係佢家, 所以佢只有每日都買樽裝水, 連水喉水都唔飲


幾時我先可以有機會去日本呢?



2012/03/05

老公又出trip 得番自己一個, , 之不過都忙架, 因為要準備下一個trip 的行程


今次會去外星文國家 韓國


一向唔鐘意跟旅遊書食野的我, 今次真係有啲難道, 之不過, 我一定會花更多時間去做好準備


3 comments:

  1. 外星文國家....聽講講國語都溝通到ga!!! 哈哈....韓國呢...我好想去呀...但老公覺得係女人去既地方喎...男人無乜野玩喎!!
    [版主回覆03/07/2012 17:12:40]無架, 都去食下野, 佢會陪我去買野咁囉
    都未知會有乜野做, 而家努力plan 行程中.

    ReplyDelete
  2. 我都打算6月去韓國!你幾時去呀?
    [版主回覆03/11/2012 20:36:16]四月呀

    ReplyDelete
  3. 我都唔敢再去日本, 唔怕一萬至怕萬一吖嘛!

    ReplyDelete