7 March 2012

Valentine Sepcial Lunch @竹壽司

前文提及, 情人節晚餐在家煮, 咁午餐呢?? 

當然我係唔會錯過每個食好野的機會啦, lunch 一定要搵一間心儀的餐廳. 丙丙唔鐘意食西餐. ok! 做老婆的我就搵一間評價唔錯, 又佢最鐘意食的日本菜

想去呢間好耐架啦, 但一值苦無機會, 有時唔記得, 有時無訂位, 總之就總有timing 不對的時候啦, 但今次我就一早訂好枱.

我同丙丙分別點咗壽司定食及刺身定食.

前菜: 沙律菜及魚刺身

沙律菜新鮮, 配上酸酸的醬汁, 好醒胃.




魚刺身: 唔知係乜魚, 但食落去係爽口

接下來係茶碗蒸, 我覺得好滑, 但丙丙就覺得"水" 咗d 喎...

唔好叫我分乜魚打乜魚, 只知係魚啦... 魚生好新鮮, 沒有冰凍的感覺, 飯也握得好.

再來close up 給大家看



本以為得8件壽司, 原來唔係, 仲有手卷, 海膽味道唔錯, 至於吞拿手卷, 賣相可否再美一點呢...


丙丙的刺身, 其實刺身最主要係食材好, 唔用壽司,要握得好係好重要的.

味噌湯的確好味, 除咗有木魚味之外, 仲有好香的蜆味

最後來做柚子雪葩, 所為呢餐的總結.

地址: 銅鑼灣, 開平道一號, cubus 12/F

1 comment:

  1. 睇見都流晒口水呀.....
    [版主回覆03/07/2012 17:07:40]我地太愛壽司同魚生

    ReplyDelete