9 March 2012

Honeymoon 英法 - Day 7.1 (聖心堂)



2011年1月1日(SAT)


食過早餐之後, 就出發去Basilique du Sacre-Coeur (聖心堂), 座地鐵唔洗轉線.


 







出去站, 唔怕會行錯路, 因為聖心堂係响山上的, 一眼就睇到, 之但係, 記得食咗野先好去, 因為上山要消耗體力喔~~





來個closed up , 真係好鐘意外國呢啲建築物, 手工好精緻,





入面係唔可以拍照的, 但因為實在太美, 忍不住手拍了數張





   

居高臨下, 可以睇到全個巴黎的市景






我地唔知到原來聖心堂附近係好多手信入買的地方, 因為呢到係丙丙做功課的, 所以下次都係信自己, 就因為咁攪到好多想買的手信都買到, 本來想去畫畫, 因為搵唔到所以最終無去到.



走時見到呢間麵包店, 超多人排隊, 我估係人氣店





門口寫乜??? 唔識睇, 我估大約都係好野的意思





種類十分多, 真係花多眼亂呀





但價錢都唔平, 一個orange tart 都要 EUR8. 外國啲野真係貴得要命


我地是但買咗個包 (忘了拍攝) 丙丙點的, 我話買另外一個, 但佢就話要買果個, 得出的結果係, 唔好食, 因為有我同佢都討厭的藍芝士




1 comment:

  1. 畫家村就喺對面聖心堂既左手邊呀! 我地都畫左幅, 但好似唔係太似, 唔知係咪畫外國人會似d呢...(仲要好貴添)
    [版主回覆03/09/2012 14:39:36]我都聽過話好貴, 但都想睇下, 唔知係咪1月1號的關係, 所以搵唔到. 仲有睇台灣blogmate 有巴黎生果义, 很美的, 你有無買到呀?
    係喎, 你au 行程計劃好未呀?

    ReplyDelete