14 August 2012

Kimchi 國七日食玩之旅 - Day 1.2 (青瓦台舍廊房, 土俗村)


從景福宮走出來, 下一站就是青瓦台舍廊房 (청와대사랑채).


景福宮走到青瓦台舍廊房, 不知是否總統辦公室的關係, 一路上都很多警察. 沿途的街燈很美. !! 是一個, 富有中國色彩.





仲有路邊的小花, 真的真的很美. 呢到只是冰山一角.





走了都幾長的路
.. 到了. 為何以要青瓦台舍廊房, 見台灣blogmate 話呢到有免費postcard 可以寄, 但我去時已無了.  好彩呢到係免費入場.

 

青瓦台舍廊房廣場



不過唔洗失望
, 因為gift shop 都有我想買的東西, 聽到有香港人話有好多野响仁寺洞未必有喎. 而我又唔會再番來呢到, 所以買!! !! !!!



買完, 打咗印仔之後, 又係食午飯時間了. 今次去咗大家都必去的 土俗村(토속촌)



青瓦台舍廊房走出來, 响番景福宮方向, 一直走至見到下面個豬仔廣告. 轉入去就是了.






11時開始營業, 我地唔想等太久的關係(因為是有名氣的店舖, 所以十分多人呢), 所以我們比平時食午飯還早一點(這樣才可以吃下午茶噢!)





店內是一間間房間合成的
. 每一間房間都有很多人, 而我的房間就有日本人, 香港人, 韓國本土人, 中國人, 台灣人等.



選擇種類不多, 貴精不貴多. 除了韓文外還有英文.
























아구찜

燉鮟鱇

닭도리탕

辣炒雞湯

닭백숙&

清蒸雞

오골삼계탕

烏骨蔘雞湯

파전

煎餅

삼계탕

蔘雞湯

통닭

烤雞




這兒最有名是什麼啦
, 就是蔘雞湯”, 我就點了蔘雞湯而丙丙就點了烏雞蔘雞湯”. 看看兩者之差別. (在韓國用餐每人是必點一份的)



桌面上放著2大碗kimchi, , 是免費供應的, 食幾多自己決定.



桌上還有按鐘, 只要按一下店員立即到.


除了
kimchi , 蒜頭及辣醬. (我發覺, 差唔多每樣菜都有蒜頭)




上菜了, 其實蔘雞湯及烏雞蔘雞湯之分別是在於雞, 其他材料是一樣的.
雞上灑上瓜子, 松子, 黑白芝麻, 蔥等.








另外仲有一小杯人蔘酒, 酒香蔘味重




雞殼內塞滿軟滑的糯米飯, 裡面有粟子, 紅棗及大大枝的人蔘, 用料十足




食飽過得又行番去景福宮, 沿途見到starbuck, 又話只有仁寺洞果間先無寫英文, 呢間都係只得韓文喎.




本以為無得睇的換班都最終都比我地趕上




下一站: 北村, 老了, d 氣力都唔得.
伸延閱




No comments:

Post a Comment