12 August 2012

北京填鴨在於 SHATIN 18

生日當天, 食完TGW TEA 之後, 已經十分飽飽了, 但點都要食晚飯, 一早訂了餐桌於沙田18到食佢地主打的北京填鴨.

同是HAYTT 酒店同上次於澳門滿堂彩也是同一集團.

由於已食咗afternoon tea, 所以只點了烤鴨2.

先來前菜醃製了的蘿蔔及花生.


辣醬也分三種有辣椒的, XO醬及單單辣油



蒜泥, 糖醬及砂糖


填鴨必備的京蔥及青瓜


等了很久才上北京填鴨, 其他桌比我們遲點也己上, 我們追了幾回.

先食皮的部份, 呢個係加砂糖一齊吃的.


跟住就係只有肉


再來皮+. 如無吃過澳門, 我會比佢高, 但吃過之後就高下立見


2食之一, 鴨湯
唔係好熱, 只是暖暖的感覺, 而且覺得比較 “SO”

另一食飯係生菜鴨崧 配以大豆芽一齊炒, 都算唔錯, 但生菜只有數片, 如果多D生菜的話會加分.


呢間的質數比澳門果間差, 服務也是一般而已. 感覺上只是一間普通的中菜廳而非酒店餐廳. 北京填鴨烤出來也比澳門差. 眼見訂了幾次都是FULL HOUSE, 可能期望過高的關係吧, 但味道澳門果間真是勝一疇

1 comment:

  1. 我仲book左今個星期六去呢間同我爸媽慶祝生日添... 都幾期待架... 而家見你咁講, 我諗我要收起我D期待好D喇!
    [版主回覆08/15/2012 16:25:58]如果無期待會好d, 仲有可能我又食過澳門果間, 所以有compare

    ReplyDelete