28 July 2014

吃在澳門: 丹桂軒

丹桂軒在深圳有很多分店, 食物質數幾合我心意.
來到澳門, 都想試下跟深有乜差別, 所以就來到位於GALAXY內的分店.

先來前菜, 豬耳及青瓜

豬耳爽脆帶一點點的麻香. 即拍青瓜, 蒜香青爽

椒鹽九吐魚 MOP98 – 九吐魚鮮甜新鮮, 但麵衣太厚, 不是我杯茶

是次主角北京填鴨. 一客二食 MOP298


服務員將片皮鴨放在小桌, 等待師博片鴨.
烤鴨色澤光亮又均勻
師博的片法跟滿堂彩不同, 不是京式的片法.
師傅將鴨皮一片一片的放咗蝦片上, 不連肉, 鴨皮香脆不油膩. !!!

蒸皮薄, ,

一客二食, 平時會點生菜包, 今次點了苦瓜炒鴨.

苦瓜不會太苦, 小小的苦甘味. 填鴨炒過後配上苦瓜, 味道更濃郁.

Address: 「澳門銀河™」綜合渡假城地下, G127
Tel: 853-8883 2298



6 comments:

  1. 你地都成日去澳門喎... 好彩澳門喺食方面都仲係比香港平...如果唔係都冇乜意慾再去lu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 見有平package 又唔洗請假, 咪去囉. 上年16浦2人都係HK$13XX, 不過唔包早餐, 但包來回turbojet.
      咁吸引, 唔去對唔住自己.. HAHA.

      Delete
  2. 好耐冇食過填鴨, 正呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 响香港我通常去北京樓, 但係水準好似下降咗.

      Delete
  3. 我都去過呢間飲茶,食物味道不錯!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呀, 深圳果間去過幾次, 呢間第一次去, 都唔錯.

      Delete