20 December 2010

黑仔王

無次出門去旅行總會有意外的, 8號風球, 黑雨, 飛機漏水. 而今次都唔例外 -- 大雪


仲有6日就起飛去英國了, 希望到時機場的航班唔會有問題啦. 仲有希望唔好太大雪 (雖然我好想過一個白色的聖誕)


5 comments:

  1. 我睇到新聞都諗起你呀....仲有六日先飛, 到時應該冇事架喇!! 不過要帶多d衫去呢~
    [版主回覆12/21/2010 08:11:00]今晚D 機都 cxl 呀

    ReplyDelete
  2. HAHA! 原來你同我都係黑仔王~
    我上次去泰國還到暴雨...
    跟住北海道又還到幾廿年一遇的暴風雪封機場...
    本來打算CNY去歐洲...為左避開暴風雪...暫定改為SUMMER先去, HEHE~
    [版主回覆12/21/2010 08:11:00]但我又怕summer 大雨, 所以先而家去, 真係估唔到.

    ReplyDelete
  3. 似乎就算停左雪都有排清滯留左果版人, 祝順利
    [版主回覆12/21/2010 23:10:00]好明顯我係黑仔過你啦, 所以你以後唔好話自己黑仔啦.

    ReplyDelete
  4. 你唔好想咁多負面野,一定會順利的
    [版主回覆12/22/2010 09:17:00]我都希望順望順利利

    ReplyDelete
  5. Aiya!! my friend is in London too ah! Waiting for Eurostar for hours under harsh weather!!
    Siu Ding Ding needa TAKE CARE too!!!!!!!!

    ReplyDelete