17 December 2010

大日子評分@Mircale Flower

早前我講過佢要我搵20張相, 一時3刻真係未必搵得到.


當日我provide 咗以下呢幾張相比佢, 佢第一時間見我咁多peony, 就同我講peony 要响11月尾先有, 好以上年咁, 本來以為月中有, 但後來去遲咗一個星期.


仲有佢話solomon 果隻peony 係中國貨, 要大約母親節先有. 所以叫我唔洗想.


至於馬蹄蘭, 番來的貨可能未必係我想要呢隻色, 因為佢地色差比較大, 所以比夠risky.


3rd row 左手邊果張, 佢話係garden rose, 佢話佢地影相就ok, 但係做出來唔會係呢個效果喎.



去到呢到, 我都有d心灰意冷, 乜都話做唔到, 咁我問佢有乜係可以做到架? 佢1st row 右手邊果張就可以, 咁我問佢會唔會到時又無呢隻花架, 因為佢全程都講都乜花都confirm 唔到.


我問佢仲有無其他choice, 佢都係比番佢web 個d 圖我睇, 講真, if 我想要佢呢d, 咁根本就唔洗比咁貴錢, 我係想做出來比較special. 同人地唔同.


最終我係要咗呢個花球, 佢話馬蹄蘭 d 色可能未乜會有呢隻. 但佢會訂2種番來, 睇下邊隻好, 仲有佢話呢一張因為係影相的關係, 所以蕙蘭唔會做起角.


 


根住我地選corsage, 我地打算用絲花, 但其實佢地的選擇不多, 有好多都比較老土. 最後佢見我地選擇唔到, 所以都幫我地改小小. 咁我地要等2日佢出invoice


***************************************************************


但過咗一個星期都未見佢send mail 比我, 我打比佢佢話最近好忙, 遲下再send 比我, 我心想, 有無攪錯.


當到到inv 時, 先發現要加咁多錢, 因為package c 已經係馬蹄蘭/牡丹/美國玫瑰/蕙蘭 , 但係我仲要加$350, 佢話因為用咗馬蹄蘭 & 蕙蘭, 所以要加喎.


仲有我絲帶轉咗有紋, 又要加$5一朵, 平時出去買絲帶都唔洗咁貴. 算吧, 都無法了, 總之希望到時花球靚就得了.


*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-


拎花之日同上面果個分別好大, 佢話黃燈影會靚d, 白燈影就會差d. 佢話酒店同的是黃燈, 咁出來就ok 架啦. 我同佢講馬蹄蘭同玫瑰都好似唔同相喎, 佢話佢己經訂咗2隻唔同的馬蹄蘭, 已經choice 咗最好的色比我, 要不然用另外果隻色就太深啦, 我對呢點都好同意.


之不過真係影出來無相咁sharp 囉, 但我都覺得好靚. 因為佢真係有做過功夫落去


但是, 佢竟然有幫別一個bride-to-be 做咗一個peony 的花球, 當果個新娘子見到時都好驚喜, 因為yan 之前話比佢知無, 為何她為那新娘子就而不幫我做呢, 我一開始就同佢講我真係好想用peony, 係佢切切實實話一定無.


以下2張圖係用唔的燈光影



yan 的頭花真係好多, 我初時以為咁多新娘子都買咗一束花比媽媽, 但原來係, 果d 係頭花, 仲要係有好多唔同的品種 (因為佢包實曬, 所以我無影到), 仲有一盒蕙蘭(但我最終無用到), 應該放咗reception 到, stupid 咗.



仲有呢一種紅色的頭花, 真係好靚



手花都做得唔差, 我自己都好滿意



總括來講, 我都好滿意佢服務, 但係最唔好係佢幫其他新娘子做penoy 而唔幫我囉


2 comments:

  1. 唔緊要啦, 個花球好靚呀, 以前我唔鍾意 蕙蘭, 但宜家愈睇愈靚!

    ReplyDelete
  2. Christy Flower1 April 2011 at 15:14

    Miracle都唔平 .....但10月11月應該係係最多牡丹的時候..... 我係跟甘夫人學的,佢她用心教的,很好的老師! solomon就未學過,他的學費都幾貴,但遲D都想跟佢學下,因為跟下不同風格的老師也是一件好事!

    ReplyDelete