7 December 2010

簽名筆筆筒+簽名筆

早前見blog 友 Lolita 做的簽名筆筆筒好靚, 照辦就一個, um.. 應該覺得打燈影, 原來靚好多, 又勾起我要學攝影


買呢d石都唔平, 以為買咗好多, 但都係剛好用曬.



做咗2款不同的簽名寫. 白色的玖瑰襯托小計綠色, 再加上珍珠做點綴



筆頭就用咗白色水晶, 咁先知邊到係開口位.



再做咗3支小牡丹, 底係用咗紫色絲帶.



筆頭用咗紫色水晶作為開口位



單係紫色花插起上來會係咁.



再加白色唔會唔無咁單調呢?



之不過其實好似無乜機會插响筆筒. 因為通常會放係簽名冊上等賓客方便簽名.


我呢幾支筆係用咗不同顏色的uni 簽名筆 (金, 銀, 紫, 粉紅 & 綠). 因為我的簽名冊係白色底, 咁簽出來做會colourful d, 唔會單單得一隻顏色. 所有筆我都係中南都買, 婚前幾日先拆來做簽名筆, 之但係結婚當日都無乜墨, 諗諗下, 我想提議大家用muji 的筆, 又多色, 又靚d.


我的diy stuff 已經講曬啦, 下回講下vendor 評分.


3 comments:

  1. 我想問下O的假花係咪係花墟買呀?? 同埋點樣將朵花貼得穩筆頭 ?
    謝謝你!
    [版主回覆12/08/2010 13:54:00]我係花園街買, 比起濱紛平d.
    响頂到加張card 紙, 再用熱溶膠定位
     

    ReplyDelete
  2. HI你好, 好鐘意你做的筆筒及筆筆。好想問你筆筒上的閃石在那兒買到? 謝謝!
    [版主回覆01/31/2011 14:37:00]深水埗呀

    ReplyDelete
  3. 原本上網找電器用品時不知不覺search到你個blog.  㩒吓㩒吓見到呢個post...一定要留言因為d筆真係太靚喇!  soooooo pretty!
    [版主回覆03/29/2011 21:24:00]thx.. 都用咗好多心機去做架.
    係呢, 你搵乜電器呀?

    ReplyDelete