13 May 2014

慶生餮饕之旅 ● 上引水產❤立食壽司


Check out 咗麗禧之後, 就到大倉check-in.
之後就座的士去朝聖 -- 上引水產
其實當年都都去過三井日式料理, 本以為是間普通的日本料店, 但原來是大有來頭的.

上引水產分很多區別, 活海鮮區, 超市, 立食壽司, 海鮮吧, 鍋物區, 備長炭燒烤, 家品, 花店等.


由正門而入, 先會到達海產區. 蟹及貝都十分大隻



先來介紹一下立食壽司

立食壽司由11:00開始供應至22:30.在超市內.
就算是平日也超級多人. 所以不想等太久就早點到吧!

師父門馬不停蹄地握壽司.
可選套餐及單點

壽司柜內放滿了新鮮的刺身


馬糞海膽 還記得在大板時吃到的馬糞海膽, 超級好吃, 雖然呢個都算好吃. 但比下去了

甘海老壽司, 鮭腹壽司, 干貝壽司, 北寄貝壽司, 日本大拖羅壽司
壽司雖然新鮮,但跟香港的高級壽司店差不多. 而且立著吃真的超超超累.

這兒沒有免費飲料的, 日式綠茶為NT$30, 壽司價格也比較親民.

但是, 我多付數十元換來舒服的進食是十分值得的, 立食不太適合我.  太累了!!


6 comments:

  1. 我上年去左出面既燒烤區, 有得坐, 唔駛等咁耐位, 但就超熱, 冬天去會好D... 不過D海鮮好美味!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我下一篇就會講燒烤區架啦. ^.^ 我3月尾去好OK, 又唔熱.

      Delete
  2. 呢間好多去台北的朋友都推介, 有機會都好想試~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 的確很特別,在香港唔會有, 可以去試一下.

      Delete
  3. 11月去台北一定要去試試...

    ReplyDelete