28 May 2014

慶生餮饕之旅 ● 十分 ❤ 菁桐

十分, 一個熟悉的名字, 在於那些年.

尤記得當年前往九分. 本想一拼到十分, 但外於時間及火車班次的問題, 所以最終放棄.

故今次旅程已定必去景點之一.

由台北出發, 在台北車站座火車至瑞芳, 然後轉火車到十分. 大約需時1小時45

話咁快就到了十分了. 雖然有小小雨, 但無減興奮的心情.



每年的農曆正月十五附近, 都會有大型天燈

住菁平及平溪都是由2號月台出發


火車站附近有小商店街, 有名色名樣的手信.

例如: 明信片

天燈小掛飾

雖然係吊橋, 但沒有什麼可怕

呢到係放天燈的熱門地之一.

我們光顧第一大店 吉祥天燈.

不同天燈的顏色代表不同的意思

呢個DEMO真的十分美

實在太多東西想祈福. 所以要四色. BB班的作品

這兒的工作人員寶在太專業了
不單幫忙點天燈, 而且每一面的天燈也幫忙拍攝

升起, 拍至天燈不見才完結

十分有不小食市, 而我地就只吃小食 吳記雞捲

這就是雞捲的真身, 炸過非常好吃.

下一站 菁桐

 菁洞鐵道文物館有很多古舊有趣的玩具及手信

店內還有很多公仔, 在此可以拍不小相片

在這兒必買名信片, 因為他們代寄. 作為記念品真的是一個不錯的選擇

菁桐一大特色, 以竹筒做的祈福

細心看一下別人的願望, 有時真的幾好笑 <我要統治地球>


6 comments:

  1. 想當年我都係喺呢度影婚紗相呢... 有冇行去十分瀑布呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇番原來你去同我去的地方都差不多, 不過我無去十分呀, 座火車經過見到, 我見好似要行去遠所以無去.

      Delete
  2. 放天燈好好玩呀~~ 另外這個旅遊熱點的店舖及手信很有特色~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係第一之放天燈, 覺得好有特別, 去旅行又玩到呢D野, 真係好開心.

      Delete
  3. 十分呢個地方唔知係咪多雨水...
    十個有九個去呢度都係落雨的...包括我自己...>_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都叫好彩, 走先開始落雨, 到前又係落雨, 但途中無落

      Delete