29 January 2010

煤氣爐, 電磁爐???

雖然仲有好耐先開始裝修, 但而家開始每一part 都睇d, 咁到時就無咁辛苦


一個屋真係唔咁簡單, 除咗裝修之外仲有好多家電要買, 無一樣野我都唔想買完番來後悔, 要細心咁好衡量, 今次我想講的係煤氣爐 / 電磁爐.


早前有朋友同我講不如買電磁爐啦, 方便, 煲水又快d, 電又平過煤, 仲有係因為無火, 咁會無咁熱架, 住飯都會舒服d.


聽完之後又覺得幾好喎, 因為電爐佢可以自己夠溫度, 咁煮野好似方便d, 不過上網search 過人地d comment, 有人話如果你識用就會覺得佢好好用, 不過唔識的話就好難control, eps 炸野果時, 因為如果你一次過放多咗野落去, d 溫度下降咗, 咁就好難升番上來, 而炸的食物就會吸曬d 油. 睇完之後都係發覺好似得呢樣唔好之喎, 我又唔會炸野, 應該無問題啦. 某日同同事講開, 佢話千其唔好用丫, 因為有幅射, 有cancer 機會好大好多 (佢係成日睇外國artical, 所以可信情度好高), 聽完之後我決定用煤氣了.


不過選擇煤氣爐都唔係簡單, 因為有太多品牌, 最為我好熟識的係TGC.
pros: 所有maintenance / 零件都係搵番 Towngas, 其他品牌係要搵番各公司
cons: 貴


老實講, 唔睇真唔知,原來嵌入式煤氣爐有咁多品牌, 早前我地去吉之島睇, 丙丙話sakura 早前有新出賣廣告喎, 我地問下sales 啦, 佢同我地講, 呢隻唔好架, 買煤氣爐最主要要留意幾下幾點:-


1. 留意個出火位同個煲的距離會唔會好多, 最好的貼d, 咁d 煤氣先唔會用得多.
2. 出火係唔係集中, 如果正常情況下出曬個煲, 咁即係用多咗煤氣
3. 可唔可以拆出來洗, 仲有係咪向外斜, 萬一煲潟野都係响外流
4. 火力, 大火力煮野快d, 得心應手.
5. 大細火, 中間火心


我唔知佢係咪太平洋的sales, 係咁sales 我太平洋有以上好處, 不過自己本身覺得太平咩好似抽油煙機出名d, 所以都係再睇睇


某日, 我又同同講開, 佢話佢識得朋友係賣煤氣的, 大家唔好唔會, 佢唔係介紹叫我地買, 只係話比我知邊d 好, 佢話pansonic 的火旋風係佢朋友recommence 佢pansonic.


但我去到pansonic shop 佢話已經無再出,而家得番Rasonic. 不過吉之島就有pansonic 同Rasonic 賣, 但係pansonic 係 made in China; Rasonic 就 made in Malaysia. 佢selling point 係旋風式火焰設計, 火力集中, 以煲水為例比其他品牌快好多.



而家站時有95% 會買呢個, 睇下到時再有無其他又平又好過佢


5 comments:

  1. 原來電池LO會有幅射...>_< 我屋企用緊喎....
    [版主回覆01/30/2010 20:23:00]係架, 有幅射架, 你上網 search 下

    ReplyDelete
  2. 我成日都想買電的,因為d人話唔錯, 話煤氣煮完冇心機食,但係電爐係唔會woo
    [版主回覆01/30/2010 20:25:00]煤氣煮完冇心機食 <---- 原因係因為對住個火會好熱
    我d 朋友同同事都話電唔錯架, 但聽完對身體有影響就唔會用了

    ReplyDelete
  3. 唉也也, 煤氣公司好奸架, 如果你唔係用佢地代理果隻,當佢地上門檢查果陣,就會話你用緊果隻要加番舊嘢先安全 (大概係穏流器, 咁上下名既嘢)。
    因為舊嘢唔會好貴,聽到安全d, 好多人都會同意裝,跟住個爐具火力就會變得好弱。
    記得唔好比錢加舊嘢呀
    [版主回覆01/31/2010 21:41:00]你唔講我都唔記得, 太平洋話送穩定器, 乜原來會令個火弱d 架. 多謝提醒

    ReplyDelete
  4. 我就用TGC, 始終覺得佢係信心GE保証, HEHE!
    [版主回覆02/01/2010 13:52:00]雖然係咁話, 但真係貴一陪喎~~

    ReplyDelete
  5. 吓? 我一心都係諗住遲D 買電磁爐GA, 因為清洗好似好方便咁嘛, 同埋我住村可能都無煤氣供應, 咁點好呢>.<
    [版主回覆02/02/2010 20:36:00]我估買d 貴小小個d 會好d 掛

    ReplyDelete