22 January 2010

經一事, 長一智 (II)

繼上回經一事, 長一智, 今次我又想下講第二回經一事, 長一智, 而呢次都係關於我家的裝修, 今次講唔係我新居, 係我而家屋企


今次裝修其實我都唔係involve 咗好多, 之不過就出咗好多事, 所以我想在此講下, 等要裝修新居的朋友要加陪小心


今次我地係搵咗呢區的裝修公司, 屋企人之前上網search 過幾間, 呢間comment 都算幾好, 無乜bad comment, 仲有佢係做好多嘉多利山, 界限街一帶的豪宅, 咁當然價錢就唔算平, 我一開佢報咗價就同咗屋企人講貴喎, 不過佢係响屋企附近, 仲有話用料好, 咁屋企人鐘意都無法.


初時睇份contract 覺得好似無乜問題, 但係點知... ... 有以下幾點大家真係一定要注意的


1. 我地係包做傢俱的, 咁佢口頭同我地講佢會所有層板都會有包邊的. 但最後都出來, 佢只係眼見, 無講過所有都有喎, 即係上面, 前面同下面見到先會包邊, 則邊就無架啦, 所以我第一次抺板時有好多木碎跌出來, 我同佢講咩, 佢話佢一定無講過, 唔信叫我去睇下其他工程, 所有都無咁做喎, 我同佢講你同人點做我唔理, 你之前係有講過, 最後唔知屋企人做過D 乜, 佢都最終幫我地做番, 之不過d 柜底就無了, 手工仲差過我地响實惠見到果d. 所以contract 一定所有野都要寫得清清楚楚


2. 呢一個都係我地大意, 又係無响contract寫清楚, 我地見佢全屋牆身用ICI, 以為佢天花都係,但係原來佢無寫到天花會用ICI, 所以大家一定要小心


3. 我地咗旺角買磚, 仲要係意大利磚, 我地一值以為旺角d野一定會平過灣仔, 所以無再去灣仔格價, 但係後來發現原來灣仔係平好多, at least 係平$10一片. 大家唔好以為意大利磚一定係好野, 我地就係一個例子, 自佢係意大利名廠以為係好多, 但點之舖咗上去之後發現唔平, 係咪cf 做得唔好呢, 呢個都係其一, 但係原來d 磚係曲的, cf 舖上去之前又唔理d 磚有無問題喎, 如果一早知有問題我地就退貨啦, 但係係拆過再做


4. cf 手工做得唔好都算啦, 最過份係佢地d 人工好似係賊咁, 我地有d 水龍係新的, 所以無換到, 佢地折咗之後唔見咗又話係我地拎走咗, 問我地點喎, 我地當然唔理佢叫佢買番啦, 洗手盆又係咁, 仲有問我地可唔可以換烏絲燈, 我地當然話無問題啦, 但就拎走曬我地d慳電燈


所以各位, 由簽contract 開始就要好小心, 有時真係要搵屋企人上去睇住cf 做野


希望各位新居裝修可以順順利利!!


5 comments:

  1. 妳既提醒好有用,我黎緊就要裝修新居同埋舊居,好多學問~~都有d擔心~
    [版主回覆01/23/2010 00:08:00]係架, 真係有好多野要學
    我年中都會新居裝修, 到時會用大家分享多d

    ReplyDelete
  2. 成日都話d裝修cf信唔過, 你都巳經成日有大人係度睇住,佢都咁樣, 真係睇少d都唔得, 遲d我舊居又裝修,希望唔好又係咁煩
    [版主回覆01/24/2010 00:22:00]係架, 有時真係睇到無乜用, 所以最好係用識人介紹

    ReplyDelete
  3. 我份CONTRACT都冇寫明添.
    [版主回覆01/24/2010 00:22:00]你指無寫明乜先?

    ReplyDelete
  4. 多謝提醒~~
    [版主回覆01/24/2010 00:23:00]e.. 希望唔會有人好似我咁啦

    ReplyDelete
  5. 裝修呢樣野呢, 都真係好多呃人野, 蠱惑位.... 始終一般人係外行, 無可能會識得樣樣「目及」住 d 師傅/賣野舖頭做到足俾到足.... 同埋邊有咁多時間, 好似自己買磚買潔具咁, 係, 明知可以搵平 d, 但又有咩可能行晒全旺角全灣仔丫
     
    所以我覺得只能盡量 minimize 俾人呃, 唔駛太執著又要最平又要最靚, 其實 planning 個過程都幾好玩丫 
    [版主回覆01/24/2010 00:28:00]我都知無可能樣樣去compare 個 price, 但係有時發現自己買貴咗心理上好似唔知點咁.
    講真, 佢地10果有9個都係呃人架啦, 分別係點呃法同呃幾多姐, 有時真係要上網睇多d, 咁先可以

    ReplyDelete