27 January 2010

TST日本名食店@見城

見城 -- 相信鐘意食壽司的你一定聽過 / 去過呢間小店, 佢响尖沙咀來講都算數一數二, 如果唔訂位的話, 要等都真係要等好耐, 仲有往往你會聽到某某名聲戲收的, 包場食日本野, 呢間就係其中的一間了




記得以前只有綿登徑一間, 但現在响赫德道都有分店. 綿登徑座陣的是老師父, 而赫德道的師父就後生好多了. 呢位就係日籍主管啦~~ 係咪好後生呢??



今次我同丙丙都係選擇八件自選壽司+卷物  $170, 老實說, 呢餐都已經係12月頭食的, 我都唔太記得有乜壽司了

先來茶碗蒸, 內有雞肉, 銀杏, 冬菇, 做的唔錯, 好滑, 但略嫌蛋香不足.



吞拿魚, BB 吞拿魚, 池魚(唔知有無錯), 甜蝦



海膽 -- 幾好喎, 好鮮味!!



um~~~ 呢件係乜魚呢?? 真係食咗都唔記得



e.. 呢件又係乜魚... 乜咁多紅色架, 攪唔清楚係乜東東 



呢件係海鰻, 我好鐘意食架, 軟綿綿, 好味



仲有就係瀨尿蝦, 無乜特別



最後來個ice-cream / coffee, 我要咗ice-cream.



如果你問我係咪真係好好食, 我只可以答你都唔錯, 但係咪去到好好味呢, 一定唔係, 因為我自己本身鐘情於壽司廣

唔記得講其實仲有卷物, 但係係d 學徒做, 所以係做咗一d 唔知乜野出來, 係斜的, 攪到我連相都唔想影.

2 comments:

  1. 兩個人咁食要幾錢?
    [版主回覆01/28/2010 09:42:00]um.. 我真係唔記得喎~~ 我呢個set lunch 好似$170一位

    ReplyDelete
  2. 池魚係連銀色皮, 上高會擺一執蔥+薑咁架
    你呢舊似油甘魚~
    [版主回覆01/31/2010 21:42:00]hoho.. 你咁一講又好似係喎, 次次食完都唔記得邊隻打邊隻

    ReplyDelete