16 January 2011

大日子評分@Amor Wedding Workshop

好開心之前比我搵到Amro 呢間decoration house, 相信大家對oliva 的手作仔有百份之百的信心. 老實說, 我最初都無百份之百的信心, 因為decoration 唔係佢一個人做, 仲有其他partner. 當時都信心程度只係80%左右. 最主要的原因係我自己都唔知自己想要乜, 但佢地又唔係比到好多之前的job reference 我睇.


當天出來的效果真係超靚呀, 做到我想要做的效果. 我以紫色做主題, 呢個就係我photo corner 啦.



紫色的枱布, 枱邊用咗lace 同紫色的絲帶.



Reception table 都以紫色為主花, 呢d 花真係好靚呀, 我超喜歡呢


Guest list 都係紫色為主題, 但因為老人家比較多. 佢地comment 係d 字太細隻.



細心d 睇, 花瓶同枱邊都係用上同一pattern.



另一邊都係約紫色的花, welcome board, guest list同我backdrop 一樣, 都係用上一樣的圖案



紫色的繡球花, 我靚同好新鮮呢~~~



唔同深淺的紫色candle



呢個就係我的backdrop 啦, 本來想搵一張無人等大家都睇得清楚d, 但搵來搵去都搵唔到, 我估要等photography 先有了. 因為budget 有限, 所以2邊加咗紫色的布, 咁print out backdrop 就無咁大, save 番小小錢.



枱本身係紅色, 完全唔襯我的主題, 所以山長水遠去深圳買白色毛毛地毯


$32一碼, 呢到買咗15碼. Total RMB480. 因為係長毛同好soft, 所以比一般係貴好多. 往往要毛毛地毯要加千幾2, 所以已經平好多倍了. 本來想要短毛的, 佢地話香港的decoration house 都係同呢種, 果隻無記錯係RMB23, 但係因為得番好小, 唔夠我同, 所以give up 咗.



真的好多謝oliva 同佢一班同事的幫忙, 幫我令平凡的royal garden decorate 的咁靚. 


5 comments:

  1. 小丁丁....你揀呢間DECO真係無得頂...好靚呀!! 全部紫色deco...grand得黎又靚喎!!!!!!
    [版主回覆01/18/2011 09:14:00]係呀, 因為我鐘意紫色, 所以theme colour 都用上紫色

    ReplyDelete
  2. 嘩~ 真係好靚呀!
    [版主回覆01/18/2011 09:14:00]我自己都好鐘意呢.. 多謝

    ReplyDelete
  3. Christy Flower1 April 2011 at 12:45

    你件紫色EG我都好鐘意,但個時無期!好靚呀!
    [版主回覆04/01/2011 14:29:00]你好似好多件都係blue 喎, 係咪呀? 好, 等我出番noel chu vendor review 先.

    ReplyDelete
  4. 你一個女仔伶落來, 應該都唔係好重吧, 你買邊隻毛毛~
     
    [版主回覆07/18/2011 21:06:00]我買咗長毛, 係老公拎落來的, 我一個人唔夠力

    ReplyDelete
  5. How much for the decoration expense that Amor Wedding charged?
    [版主回覆04/30/2012 09:42:44]my price is not updated now.. u better check with them.

    ReplyDelete