31 January 2011

有感而發

而家的生活比起未嫁時仲要忙碌, 一個星必有1日要番娘家食飯, 仲有一日係要番老爺屋企 (幸兒2家都住得比較近, 所以唔順要一定星期六同日番屋企食飯)


早前仲要番wedding planner, 不過課程已經完結, 但將會學番學術上的野 (反正無人工加, 那學費就當作加人工吧. 不然的話就好像loss 咗咁)


一星期總會有2日响屋企煮飯 (如果丙丙都在家的話, 但是他總有很多的節目)


在家一日好像沒休息的, 日劇已遠我而去了 (實在無太多時間睇).


洗衫, 煮飯, 掃地, 洗地等我是一個十分注重清潔的人, 同事們叫我請鐘點, 不是我不想, 但是要我一個星期先清潔一次, oh!! My godness. 我真的不能忍受!!!


Blog 好野想update 但都無暇去做, 希望過完年會好點, d 自己的時間, 我真的要好好安排一下.


回想做女時的日子, 真係好好, 乜都唔洗做, 又唔洗買餸同煮飯 (雖然煮比老公食係好開心, 但係我手腳太慢, 要花好多時間) 仲有做女時可以儲到多d , 而家又要比家用, 又要供樓, 仲要買餸同水電煤等雜費, 雖然呢到小小, 果到小小, 但加起上都總叫多咗好多支出. 真係要好好學習一下怎樣才可儲多點錢, 我真的想買間大一點的住所.


5 comments:

  1. 同意呀,其實2個人生活用的錢真係比做女時多好多,都唔知點解,所以做家庭主婦真係唔容易
    [版主回覆01/31/2011 18:04:00]真係唔容易呀, 努力學習中~~

    ReplyDelete
  2. Elaine Makeup Service & 大妗姐服務31 January 2011 at 18:33

    努力呀!!
    [版主回覆02/01/2011 09:25:00]我會啦, 你都係呀.

    ReplyDelete
  3. 慢慢你就會習慣了 ^,^ 加油~~~  雖然係忙, 不過有自己的家係好幸福架
    [版主回覆02/02/2011 14:17:00]呢點我當然明白啦, 所以要努力學習.

    ReplyDelete
  4. 新年快樂
    [版主回覆02/04/2011 10:53:00]大家咁話, 祝你身體健康, 心想事成

    ReplyDelete
  5. 新一年祝你心想事成, 添「丁」發財
     
    結左婚, 踏入人生另一個階段, 好多野係會唔同左, 慢慢適應啦, 唔好俾咁多壓力自己 (雖然同一個自我要求高既人講呢句有點廢話)
    [版主回覆02/05/2011 23:24:00]多謝romi 大人, 我都祝你心想事城, 青春常註, 越來越靚, 唔洗再ot, 一年去12次旅行.
    e.. 我仲以為"初十啟市" = 唔响hk tim~~

    ReplyDelete