18 January 2011

鮨福助 - 不能錯過的壽司定食.

去銅鑼灣食日本菜真係好多選擇, 位於sogo 隔離的澳門逸園中心真係十居其九都係賣日本菜. 今次找同丙丙就去試咗鮨福助, 呢一餐已經係追溯到上年的8月, 所以佢的水準有無下降我真係唔知. (e.. 睇來我要快手寫食評先得, 因為仲有HM 等住要出呢




丙丙個肚唔係咁舒服, 所以魚生呢D 野佢都係小食好D 啦, 佢由咁鐘意食魚, 咁就一於點呢個季節燒魚定食啦.



而我就當然係點咗福助精選壽司定食啦 (10件) -- 附前菜, 茶碗蒸,沙律同甜品

沙律的蔬菜好新鮮, 但無乜特別.



我鐘意呢D 前菜喎, 唔係一D 我唔太喜愛的漬物, 之不過我估日本人鐘意漬物多一點.



呢個茶碗蒸的蛋好香同滑, 如果唔加粉絲會更好一點.



丙丙的燒魚, 呢D 燒魚我只鐘意於cod fish.. 其他對我來講隻隻都差唔多, 丙大人話好味喎. 咁食評就出話好味啦.



登登登登... 來到我的壽司定食啦, 單睇色澤就食好與否 (先致聲明, 我所有放上網都相的係無色澤加工的)



來個每件壽司的close up 吧. 唔好問我係乜壽司打乜壽司, 到今時今日我都唔係好分得清楚, 不過有一點我想講, 如果一間比較同心的壽司店, 當果種壽司要配合薑食, 佢會放上壽司上. 好似下圖



有明顯, 呢個紫菜唔夠脆啦.



明明係10件壽司, 點解影得9件呢??? Anyway, 呢到的壽司真係又新鮮又好味, 又一個不錯的選司.

最後個甜品作為呢一餐的總結.



1 comment:

  1. 哈, 上年 8 月既食評唔算耐, 我有篇 09 年 12 月都仲未有心機寫
    [版主回覆01/20/2011 23:04:00]wah!!! 睇來佢一定係唔吸引
    但你咁講我又想知係邊一間喎

    ReplyDelete