11 January 2011

大日子評分@MDL

Join MDL 的姊妹裙, 最主要係佢地當時做緊promotion, 所以論價錢佢係最抵, 當然款式唔會多, 但都好多colour belt 都可以改.


因為我地姊妹好難約齊大家去拎裙, 所以我就比咗錢先, 等佢地得閒先去拎


第一個拎裙係我家姐, comment 你去造裙時一個樣, 拎裙又另一個樣. 唔知佢係咪太忙的關係, 完全當你無到, 態度比較差, 仲有try 完之後我家姐同佢講有到勾咗喎, 佢都聽唔到, 123 拿拿淋入袋, 番到屋企睇到有小小lun . 仲有因為佢個蝴蝶係試完身先釘上去, 佢竟然前後一整釘.


其他姊妹comment 係態度一般啦, 但佢成日都話搵唔到裙, 有姊妹話見到佢搵唔到就話退錢比人, 大老呀, 退錢唔係大曬, 要知時間就係金錢, 你退比我我都未必有足夠的時間去再造過啦. 聽聞如果佢老公响到的話, 態度會好d


去到結婚當日, 因為我係做吊帶裙, 好彩都比夠貼身. 但有2個姊妹的帶都斷咗. 手工差咗d


所以各姊妹 & bride-to-be, 記得帶扣針呀, 以便不時之需


1 comment:

  1. 小丁丁 , 聽到你咁講, 我都有d擔心, 因為我已經落左訂同我D姊妹去左MDL做裙, 希望一切順利啦~ 另外, MDL話如果我可以補回舊客的單NO. 可以比9折我呀, 請問你介唔介意比你MDL個單NO.呀? THANKS SO MUCH~!

    ReplyDelete