10 May 2012

香草



我家種咗各樣不同的香草, 分別有baby leaf, rosemary, mint, thyme, basil, parsley


Rosemary, mint , thyme, parsley & baby leaf 都係响花墟同一間買的. Mint 係咁多隻香草之中我覺得最容易種的一種.


Rosemary, Thyme & Baby leaf 我就買咗由外國入口.


Rosemary 死得好慘 , 我見個盆好細, 去旅行前幫佢地一分為2, 換新屋, toliet 到放咗d , 以為佢地會自己慢慢吸, 窗口都唔敢開太大, 畢竟我地唔係屋, 又怕落雨, 就係咁, 本來生長得好好的rosemary 就死了. 而家响apita 到咗一盆新的, 希望佢快高長大啦.


Thyme 係最幾個星期前買的, 我有問過點家應該點打理, 佢同我講唔洗日日灑水, 見都d 泥轉色先灑, 仲有係唔好曬佢地. 買番去的頭個星期是好好地的, 但到了第二個星期, 中間果d 開始枯萎, 變了啡黃色, 繼而係外圍, 後來發現泥都有蟲, 所以我地就換泥, 但都係打救不了


Mint 就買了本來, 太容易生長了, 但感覺有點雜亂, 早前生到唔多順眼, 把心一橫剪剪剪. 但而家生番出來的新業好細小.


Baby leaf 係唯一响花墟到買而未死的外國貨, 死的原因又關唔關我換泥呢, 因為我呢盆係從未換過泥. 佢生長得好慢, so far 都可以


Parsley就响我去旅行時死咗, 現在仲打救中~~~ 看似有生還機會.


Basil apita 到買的, 又是外國入口. 見佢盆細都有幫佢換過大一點, 但今次只係加泥, 而之前換泥係舊泥唔要的. 暫時生長都可以. 除咗呢盆basil , 丙丙仲响citysuper 買咗一盒, ! 不是一盆, 是那些一盒盒的香草, 買回來後佢自己用水根, 跟住落盆, 難得的到而家仲未死, 因為丙丙的外號係花草殺手. 仲有花出tim. 問題來啦, 乜香草都會有花架咩???



想問問大家, 當你地去旅行時, 你地會點處理你去的花草呢?


仲有係平日你地點打理你地的香草架呢 (幾耐淋一次水, 洗唔洗加肥料)


1 comment:

  1. 我(其實係老公)都種過Rosemary同Basil,Basil無耐就有蟲,所以就算唔死都唔食得。Rosemary就乾花咁,一啲香味都無。可能我哋買cheap野啦。如果去旅行,有時會搬啲植物返奶奶到,或者叫佢行開就嚟幫手淋一淋。
    [版主回覆05/11/2012 09:45:20]d 人又話香草好容易種, 但一d 都唔易囉.

    ReplyDelete