12 May 2012

Honeymoon 英法 - Day 8.2 (羅浮宮, 巴黎鐵塔)

安頓好行李之後, 我地就出發去羅浮宮了, 原來每月的第一日星期日係免費入場的.



好後悔plan 咗呢一日去羅浮宮, 不知是因為免費才這麼多人, 或是因為new year 所以咁多人.



呢到係羅浮宮的入口








中庭長長的人龍





再往後走都是長長的人龍..omg




排到出咗羅浮宮呀




有想過不如改天再來
, 老公話已經來到了, 不如等下啦, 因為餘下的日子有其他planning…



好彩的是, keep moving… 要不然, 我早就放棄了.












全無藝術細胞的我, 對住呢d 雕塑, 不會太提升我的興趣, 但丙丙就好想好想一件一件慢慢欣賞










蒙羅麗沙的微笑 因為有圍欄的關係, 所以唔可以走近, 仲有人太多, 企响第一排想欣賞久一點都不可以. 好似就比警衛叫走



羅浮宮內的建築雕塑真的十分之美.










睇到三點幾四先走去食lunch, 丙丙唔想食西餐, 突然見到日本野, 佢話想食喎. 前菜, 我點咗壽司,而丙丙就點咗串燒. 唔太好味, 食完呢餐, 大鑊!! (後話)




4 comments:

  1. 上次我地去都是要排隊的, 不過可能要收費就唔算好多人排, 你個條隊好跨張呀
    [版主回覆05/11/2012 23:43:07]係超誇張呀, 之不過我去巴稷鐵塔都要排呀. 有係好長龍

    ReplyDelete
  2. 嘩...估唔到咁多人喎... 我果次都行唔晒成個羅浮宮呀...拿破崙寢室果part miss左...
    其實上巴黎鐵塔都唔係十分特別, 最頂果層好窄架, 又有鐵絲網圍住...夜景又唔係真係好熣燦...冇上去都唔係好可惜既...
    [版主回覆05/13/2012 22:05:53]真係超多人呀, 我都估夜景唔會太靚, 日影可能會好一點.

    ReplyDelete
  3. 你也成功偷拍蒙羅麗沙的微笑了~~
    [版主回覆05/13/2012 22:02:49]我不是偷拍噢... 好久無見你update blog 了, 你最近如何呀?

    ReplyDelete
  4. 勁多人排隊呀.....誇張呀!!!

    ReplyDelete