22 May 2012

Honeymoon 英法 - Day 9-10 (世界文化遺產 - 聖米歇爾山 Mont Saint Michel)


201113 ~ 201114 (Mon-Tue)

從安排去巴黎的時候, 心中一直想找一個離巴黎不太遠地方. 安排行程時15/16, 究竟係去英法好定英法瑞好. 出發前2幾個星期先決好, 所以最終安排去聖米歇爾山. 她是位於法國西北部.

旅遊書上沒有介紹如果定票, 只發現火車可以網上訂, 而巴士就要去到巴士站才能定. 因怕沒有座位, 所以最其抵達巴黎後, 於歐洲之星的火車站內購買火車票+巴士票.

售票員一直不明白我說什麼, 因她只講法文, 好彩我一早有所準備,時間及巴士名稱, 要不然未必能訂購車票了. (後來發現原來SNCF WEB 都可以訂購)
Mont Saint Michel的車票一點也不平, 來回車費足夠去一轉台灣, 但從網上看過相片之後, 決心一定要去. 但早上起來覺得好唔舒服, 跟住又不停咁瀉, 全身無力, 連我本想一試的EUR25早餐最終都決定唔食, 想多休息一會, 我自己唔食, 但都唔想丙丙唔食, 就叫佢一個人去食. 我就多睡一點

丙丙食好快咁食完早餐回來, 而我沒有一點好轉的跡象, 雖然己食葯, 但十分辛苦. 上吐下瀉, 故計是食咗海鮮有關
如不是一早購買了火車及酒店, 我必定會留响酒店休息

自由的事講完, 講下點座車先, 如從巴黎出發座TGVSt. Michel 必須到Gare Montparnasse車站上車, metro 就响Montparnasse-Bienvenue到下車

從電子板上可以看到在那一個月台. TGV 的目的地不是St. Michel, 而是Renees. 之後再轉大巴到St. Michel, 所以在電子板上的目的地是Renees. 今次座的班次係9:05
車箱十分潔淨, 只可惜我們的座位是打對座, 人已經唔多舒服, 仲怕會整到對面的人, 辛苦上再加辛苦. 全程我都只是睡覺, 因為真係太累.
不知座了多久, 人己是迷迷糊糊地跟常丙走. 官方網站有教點從Rennees 去座Mont St. Michel 的巴士. 從火車站North exit 的右手邊就是了.
From the TGV platform, take the escalator to the next level. Once there, follow the signs for the North Exit [Sortie Nord] and then for the Bus station [Gare routière]. Take the escalator down one level and then come out onto the plaza in front of you. Once outside, you will see the bus station on your right


大約80分鐘車程就到St. Michel, 一入到去真係好似細細個睇故事書的城堡. 有城門, 隨時拉上就好可關城了

响城入面的酒店不多, 而我就選擇咗呢間. 未可以入住, 所以放下行李後就往外走走.


呢到就係城入面的大街, 走上呢條大街, 感覺有點台北九份


一直往上走就係是修道院了.

走唔夠2步就四支無力, 個頭又暈, 又吐, 本想去修道院, 但因為太辛苦的關係, 所以放棄了

番到房之後, 不停咁睡, 直到夜晚, 見有點好轉, 就外出走走 晚上的夜景好好. 大街上點上細小的燈泡


St. Michel 的夜景, 美暈了

本來想行到好出影個島同城堡, 但走了幾步又全身無力, 座咗响地上. 今次真係好嚴重.


第二日的早上, 無昨天咁辛苦, 好番好多, 但都係無力

呢到就係大巴停泊的地方, 當潮漲時呢到係唔可以泊車架. 所以潮漲都係呢到景觀之一


回程同去程時的大巴是一樣的, 十分舒適, 雖然已瞓了一天, 但上到車又再瞓


黃色呢部係CHECK –IN , 要放張ticket 入去, 响火車上有職員會check ticket.


邊一個月台, 睇下就知架啦, 十分容易


落到月台仲有車廂指示, 去左去右一目了然


PARIS 我地又番來啦.

3 comments:

  1. 去旅行唔舒服真係慘呀...
    [版主回覆05/24/2012 09:04:04]係呀, 我好小病到咁, 除咗瀉同吐之外, 仲發燒. 不過好彩係好快好番, 但係好可惜囉, 因為果到真係好美.

    ReplyDelete
  2. 病仲四圍走?!
    [版主回覆05/24/2012 09:04:31]訂咗火車同酒店呀嘛, 唔去响PARIS 要另搵酒店.

    ReplyDelete
  3. 去玩時病真係好辛苦, 又唔可以完完全全休息, 又要行行程~~

    ReplyDelete