21 July 2011

♥ 2nd Home Sweet Home ♥

Lunch time 終於去簽咗mortgage .


話說我早於5月己經買咗樓, 但因為要賣樓的關係, 所以extend 咗成交期


黑仔王的我無次買樓都會有不同的問題出現, 今次都唔例外, agnecy 話長成交期可以有多d時間比我地賣樓, 咁周轉會好d. 但問題就出現了


原來銀行一般只做90日成交期, 今次我地太長, 所以唔可以即時做按揭.


就係咁, 由買果日開始, 銀行就不停咁話加息加息同加息.


都無法, 因業主又唔肯早d 成交, 所以唯有等到90日先可以開始做按揭


好好彩, 今次都息口都叫做幾好, 但如果當日即刻做到的話, 個息口就會更加好啦.


宜家要諗諗有無錢的情況下點裝修先.


4 comments:

  1. 攪好就好了....希望快d收樓啦
    [版主回覆07/21/2011 15:54:00]未有咁快收樓, 仲有要裝修, 攪掂曬先請你地來我家

    ReplyDelete
  2. 好羨慕您有自己新居........現在的樓價.........我們要擁有自己屋企睇怕仲要等多一段時間!!!!!
    [版主回覆07/22/2011 23:41:00]no worries, 而家d 樓價都跌咗好多, 加油噢, 好快會有自己dream house.

    ReplyDelete
  3. 有自己的美滿的安樂窩,是每個人的夢想....
    [版主回覆07/23/2011 17:57:00]Thanks

    ReplyDelete
  4. 2nd Home Sweet Home.....越住越旺....
    [版主回覆07/25/2011 11:51:00]haha.. 希望會係啦.

    ReplyDelete