13 July 2011

仙台料理 -- 一杯屋

我從未去過仙台, 但係仙台名物牛舌就聽得多, 對於鐘意食牛舌的我, 响某個星期六中午去品嚐呢間唔肯定係咪香港唯一的仙台料理




門口寫明用紀州備長木炭, 比方間一般用電爐更勝一籌, 加上日本米, 信心保證.



燒牛舌+紅酒燴牛舌定食



前菜沒什麼特別.



响日本料理店通常都係味噌湯, 今次有點特別, 用上牛來做的清湯, 加上大量的大蔥同胡椒來調味



丙丙點咗燒牛舌, 而我就點咗舌芯, 單睇個名我估係分別唔同部位.



呢個紅酒燴牛舌的牛舌非常厚身, 但紅酒味不大, 我自己本身喜歡燒多一點, 呢個比較腍身.



呢個係山芋蓉, 一睇都的感覺同納豆差唔多, 加入飯一齊食, 我知係有益, 但小妹接受不到.



呢個係麥飯, 店家稱無天自家磨, 保証新鮮可口.



呢個就係我點的舌芯定食, 比起牛舌好味好多, 而且紋理更加分明.



餐杯係自助式任飲, 但一般而已

地址: 銅鑼灣軒尼詩道525號澳門逸園中心8樓

No comments:

Post a Comment