7 July 2011

Honeymoon 英法 - Day 4.2 -- Cambridge

好似行咗唔係好耐, 但話咁快又要食lunch 時間了, 令次走去食意大利pizza & pasta.



去到外國, 大多數都唔會有set lunch, 唯有à la carte.



見d 人多數點完salads, 再點pizza & pasta, 我地個胃真係無外國人咁大, 所以都係只點主餐


老公點的pizza, 我就唔太鐘意呢d 超多香草的味道, 佢一個人食曬



我都比較喜歡呢 lasagna 啦, 仲有好多mushroom



當然要飯後一杯coffee 啦.



食完 lunch, 又繼續大學之旅, 今次係行 Trinity College.



終於呢間無closed 了, 不過本來話要比錢入, 但又有人收錢喎, 唔理了, 入咗先算.


古舊的木門, 入口係右手邊,一D 都唔大, 番學趕時間一定死火.



大門天花好特別呢, 我估係唔同 faculties



有睇 henry potter 的朋友, 一定記得下以的地方.



跟住就去咗 St. John College



每個college 入門口後都有大大片都草地.



我地無座船呀, River Cam 太凍啦~~~ 所以响到拍下d 人就算了.



單單睇外牆, 就知佢幾有歷史啦.



我地完到呢到, 去咗cambridge 的shopping mall, 之後就座番火車去london.


由於時間唔太夜, 去咗Oxford Circus 行咗陣. 跟住就番hotel 了.


由於是日午餐好full, 所以我同丙丙分別買咗burger king 同kfc 食, 仲有 M&S的pama ham. 相片, 咪就係响唔見曬d 相的iphone 囉.. wuwuwu~~~



伸延閱讀


Honeymoon -- 英法之旅@序及酒店篇


Honeymoon 英法 - Day 1 (Part I)


Honeymoon 英法 - Day 1 (Part II)


Honeymoon 英法 - Day 2 (Part I)


Honeymoon 英法 - Day 2 (Part II)


Honeymoon 英法 - Day 3 (Part I)


Honeymoon 英法 - Day 3 (Part II)


Honeymoon 英法 - Day 4 (Part I)


2 comments:

  1. 外國d大學真係好鬼靚....硬係有校園氣色多多聲咁.....
    [版主回覆07/08/2011 09:17:00]係呀, hku 都靚, 但無人地咁大囉. 佢地感覺好有讀書氣氛

    ReplyDelete
  2. d 景真係好靚~~~
    [版主回覆07/10/2011 11:50:00]係呀, 真係好靚架, 如果夏天去仲靚.

    ReplyDelete