31 July 2011

又一間日本吉列登陸香港@勝博殿

朋友C 話想食吉列豬扒喎, 之不過佢話最近病病地, 唔食得住. 有見及此, 我就將我久違的食評食下啦. 希望你能望梅止渴
早幾年食吉列豬扒, 都只係得吉列豬扒專門店, 但係近幾年己經唔同曬, 有幾間日本出名的吉列專門站在港設分站. 而今次我講呢間係勝博殿
早初我都唔唯意, 但入到內堂時發覺得始曾相識的感覺, 但明明自己咗東京係無去過架, 但原來係早幾年去台灣時食過. (詳見此文)



眼前見果2樽醬油係用於椰菜到的.



所有前的都係免費添加, 服務生會時不時走到餐枱前問你要唔要. 唔洗自己出聲, 抵讚!!



咁多樣的前菜當日, 我比較鐘意食青瓜



呢個津白味道都唔錯喎.



新鮮磨製的芝麻又點小得呢.



丙丙點的香脆炸豬排伴海蝦套餐.



炸蝦無乜特別, 而豬排就比較瘦咗d. 但肉汁都好豐富



至於我就點咗特上級豬排套餐



附上岩鹽



同丙丙果件豬扒比較, 果然分別好多. 肥瘦均衡, 果然係上級豬排. 對我來講, 真係一件起, 2件止.



我自己都係比較鐘意世貿果間吉列豬專門店, 唔知係咪因為果間係我响香港食的第一間吉豬的關係, 所以帶點情意結

2 comments:

  1. 唔知係我盲定乜, 反而o係日本無見過呢間野, 連d 天書好似都唔覺有介紹過
    [版主回覆08/08/2011 09:21:00]http://www.ghf.co.jp/saboten_rest/shop.html
     
    東京都有39間分店, 單單新宿就有11間分店了.
     
    老點天書我記得都真係無介紹過, 不過香港開咗分店後, 新一期出版應該會加入啦

    ReplyDelete
  2. 一,一""""
    [版主回覆08/10/2011 09:21:00]c 小姐, 你好

    ReplyDelete