7 June 2009

2009*夏*澳門 -- Part I

最近真係好忙, 好多野都無時間寫番, 响端午節當日因為丙丙有事要過澳門做,順理成章我都陪佢走一趟.


端午節前幾日天色都唔係多好, 不時下著大雨, 出發前都好擔心唔知會唔會好大雨而好快要回港, 不過都算好好彩, 都唔算好大雨, 藍天白雲當然無啦, 不過都算係咁啦.


咁多次同丙丙去澳門都無去過炮台個邊, 次次都係响大三巴到影完相就走, 今次我決定要同丙丙上去大炮台都行下影下相



估唔到會見到蓮花喎。。。



原來炮台上面係澳門博物館



响呢到可以俯覽全澳門的景色.. 原來仲可以見到我地上次住果間酒店 -- 十六浦索菲特大酒店



呢係澳門行程係食, 食, 同食 (咁當然仲有係丙丙要辦的事啦, 呢果先係最重要)


我地到達澳門的第一餐係豆腐花~~


呢一間我地上次去澳門時已經想去食架啦, 但係3點幾去到佢已經話賣曬, 有無咁誇張丫, 所以今次我地下定決心一定要食到, 今次又係搵咗好耐都搵唔到, 問本地人佢地又唔係好識 (開始好懷疑係唔係咁好食呢? 因為本地人都唔係好知)



我地點咗2個凍豆腐花 + 花奶, 其實要食到佢係咪真係滑最係好食熱的, 但因為當日的天氣好熱, 加上我地走來走去咁搵, 所以都係食番凍的.


你問我好唔好食, 搵咗咁耐又咁辛苦, 點都會話好食, 其實我覺得同深水埗果間差唔多, 不過佢加咗花奶所以會香D



想去食的朋友記住啦, 响德按成樓到入 (即係手信街對面)



直行會先到同善堂



先到瑩燊地產果條街就係了



伸延閱讀


2009*夏*澳門 -- Part II


No comments:

Post a Comment