7 June 2009

2009*夏*澳門 -- Part II

跟完豆腐花之後就同丙丙相討去邊到食午飯, 行行下先到祥記麵家喎, 之前行過先到大排長龍, 但今日無人等位喎. 雖然我兩對蝦子麵無乜興趣, 但人人都講到咁好食, 好.. 點到要去食下先



我地今次都唔算好早丫. 12:30 渣... 同平時食 lunch 一樣, 但唔知點解無人等位, 但我地走果時係超多人响門口排隊, 所以丁丁話, 去澳門食野一定要比人早人步, 唔係你會後悔, 因為要等好耐



祥記麵家有50年了, 以竹昇麵而聞名, 佢地最出名係蝦子撈麵 ($19), 最後發現我地兩個都唔鐘意食蝦子麵的, 所以我地的評價不可以作準



反而我地兩個都鐘意呢個豬手撈麵喎 ($19), 豬手好香南乳味, 好食!!



我地仲有點咗炸雲吞 ($28), 佢地的炸鯪魚球的都出名架, 不過我地驚太熱氣所以都係點咗炸雲吞.每隻雲吞入面都有蝦的, 幾好食, 唔錯




食完之後我就陪丙丙去辦正經事了


祥記麵家


地址: 澳門福隆新街68號地下


 


伸延閱讀


2009*夏*澳門 -- Part I


2009*夏*澳門 -- Part III


No comments:

Post a Comment