3 June 2009

囍 囍 囍 囍 -- 搵酒席

之前提及22/5 係一個好特別的日子, 呢日就係丙丙同我求婚啦

因為當時仲未同屋企人講, 所以都未公開.

 

上星期日佢親口問我爸爸同媽媽可唔可以.. 佢地一口應承咗但係問咗一句, 點解唔今年呢? 今年係好年喎, 不過一切都未plan, 仲有係想儲多d 錢先

 

屋企人覺得我地好誇張, 咁快要book 定酒席, 佢地都唔知要搵一間心儀又要係好日子係幾困難, 仲要我地想星期六or 日 (我覺得當然最好係星期六啦, d 兄弟姊姐休息一日先番工, 唔好要人家咁辛苦丫嘛, 佢地當天佢地一定會好辛苦)

 

本來我地target 都係一d 酒樓咁, 好似八月花,北京樓同洞庭湖咁,butterfield's 最後所有都reject 曬

 

八月花 -- 我地target 係14圍 (可能有加同減), 但係佢地最多都係14圍, 多一圍就要座出去.. 咁又好似對d 賓客唔係咁好咁, 無stage

北京樓 -- 間一part 比我地, feeling 唔太好, 無stage

洞庭湖 -- 新婚房超細, 又無椅套,仲要有d 椅係藍色, 無stage

八月居 -- 中式design, d 燈有d 奇怪, 驚同d 衫唔match

以上四間都係無stage, 好似普通食飯咁

 

butterfield -- 我地幾鐘意架, 不過佢大廳最多12圍, 其它要入咗去房, 有小小牆隔咗(不過佢地打比我同我講開曬會好d 喎, 咁可能會再睇下)

 

跟住我地就去番睇酒店了, 始終酒店都係grand d, 但係一定會loss 囉

我地睇咗好多間:-

 

日航 -- out reason: grand ballroom 我地太小圍, 細room 又最多14圍

海景嘉福 -- 我地幾鐘意架, min charge 129k + 10% (sorry 14圍即係成萬一圍, 小妹比唔起)

Marco Polo Hong Kong -- 本來都覺得幾好, 但係d 燈完全係for conference.. not good

Kowloon Hotel - Out.. reason: only for 10 tables

都會海逸 - Out Reason: for 16-33 tables.. min charge 太貴了

Marco Polo Price min charge 120K+10%  -- 都幾好, 但我地14圍要meet 到佢min charge 一圍都幾貴

 

 

真係十個苦惱丫!!!

5 comments:

  1. 我個個fd都話就算唔擺酒都要用年半時間plan, 有一個fd擺就用左兩年時間plan, 因出名的化妝c係要好早book,咩都可以是但,但個妝係緊張d,早plan好過遲,但最重要係confirm左個場先.....
    [版主回覆06/04/2009 13:50:00]我都係咁話.. 最緊要係confirm 場地, 我地宜家都睇咗好多, 心目中都有一d target, 應該今個星期wedding expo 會finalize
    因為明年係盲年, 所以要選擇好日子都唔係咁易, 好多人都已經book 咗, 所以真係要快

    ReplyDelete
  2. 我個個fd都話就算唔擺酒都要用年半時間plan, 有一個fd擺就用左兩年時間plan, 因出名的化妝c係要好早book,咩都可以是但,但個妝係緊張d,早plan好過遲,但最重要係confirm左個場先.....

    ReplyDelete
  3. >3< 弓起晒..真係好開心聽到你既好消息啊
    哈~~可以加多個"喜喜"新分類了
    [版主回覆06/04/2009 22:51:00]多謝 , 最差係yahoo 無細分, 唔係可以酒席, make up, 影相 有sub-folder

    ReplyDelete
  4. Mitsui, 牛丸5 June 2009 at 08:00

    恭喜晒~~ 結婚真係好多嘢搞~~但辛苦過後就係幸福嘅開始~~
    [版主回覆06/05/2009 09:01:00]可以咁講啦.. 但係因為資金問題真係好苦惱了.. 你話做有錢人無呢個煩惱幾咁好呢

    ReplyDelete
  5. 恭喜晒呀~~
    [版主回覆06/23/2009 09:07:00]多謝~~

    ReplyDelete