7 June 2009

2009*夏*澳門 -- Part IV

唔知晚飯食乜好, 又唔想又周圍搵, 所以決定同上次一樣, 去番煥記海鮮飯店, 去呢到食飯一定要早,  係好早個隻, 因為佢地真係超多人, 我地5:40分已經去到, 你地話係咪超早, 我地入內時已經差唔多有6成 full, 仲有係有d 人都差唔多食完了, 唔洗5 mins 就己見無枱了, 除非你係已經定咗枱啦, 唔係真係唔知點等幾耐囉, 有好多人都以為6點鐘到一定有位.. sorry.. 係已經無的, 個樓面話有人都係剛剛座, 你問我要等幾耐我就真係答唔到你地啦, 不過我自己平時食飯大約1.5 hrs 囉. 咁你留唔留名丫. 佢好似唔係多想做生意咁, 又或者咁講啦, 佢地的而且確係平同好味


我地當日不停咁食食食, 所以都唔係點咗好多野, 有special price 的榣柱蒸水蛋 ($5)


唔好以為$5 就好差, 相反一d都係唔係, 仲要係好足料, very very good!!!



西芹炒石班 ($58), 有小小油, 但鑊氣好足, 石班係新鮮貨, GOOD!!



最後來個蒸蜆 ($38), 好大碟, 好多隻, 都係有d 估唔到, 但係有1-2隻有小小沙



我覺得呢間真係一間值得推薦的食店, 好味又抵食, 如何我下次來澳門都會再試下佢其他的菜色


食飽過後我地就提早番香港了, 因為第二日仲要番工


 


伸延閱讀


2009*夏*澳門 -- Part III


澳門之旅 -- Day 1 (Part V)


No comments:

Post a Comment