1 August 2010

星馬菜 -- 海南少爺

早前睇雜誌見到介紹一間由新加坡食店, 2位主理廚師乃為文華酒店Chatterbox 出身, 話係正宗都唔正宗的海南雞, 小妹從未去過新加坡, 但對其海南雞十分有興趣, 故某日放工約丙丙一嘗正宗的星馬菜.

(真的十分抱歉, 小妹發覺G10 實在太重, 故時常不帶其上街, 但耐何小妹的手機拍攝的質數相當差, 不竟也用了多年, 希望各位不要介意... 介意都無法架啦~~~)

放工9秒9到達, 是夜乃為星期三, 此店剛開一星期左右, 因為門外有大量新鮮的花牌, 連站立的位置也不多.

我不知道是否有訂枱服務, 但當天眼見好多人都無訂枱, 而且無補票服務, 如果你真係想吃, 就得乘乖地等待, 千萬不要走開. 當天眼見袁詠儀, 袁天經等人都有留枱, 真不知是因他們的名氣所以不用訂枱, 還是真的有訂枱服務



呢到對位維港的景色, 入內桌子無想像中之多, 今次主打海南雞飯 $88 (轉全脾加$10)

先說雞湯, 材料有生菜絲和豆腐, 雞湯是另外用壺上的. 湯有雞味, 但一般而已



另外仲有小食皮蛋慕絲蒸蛋... 超唔好食呀~~~~ Sorry 都要講句, 超no good!!

冰鮮雞 -- 對小妹來講實在沒太大的興趣, 雞味太薄.



蠔油白菜-- 沒甚麼可評... 正常



肉骨茶鐵沙煲 $72 -- 聽說用上豬骨湯底加當歸, 杞子和沙參等藥材素熬足4小時, 愛吃呢個菜的丙丙品評為當歸味太薄, 但對我來講而是很重的當歸味了. 可惜的是附上的油條不脆



黑蘿蔔糕 $58 - 店員推介呢個黑蘿蔔糕, 不會像平時食到的白蘿蔔糕, 用上蒜茸, 菜脯, 蛋漿, 新加坡黑醬油 (廣祥泰的陳年老抽王). 我覺得唔夠乾身, 不過呢個又可能係星加坡的特色.



鐘意與否真的好講個人口味, 對我來講我比較鐘意太妃雞多一點, 不過可能呢個先係正宗口味.

3 comments:

  1. 你部手機都好過我部手機好多LA~ 啲海南雞真係好正咁~~
    [版主回覆08/02/2010 23:40:00]果白平衡唔太好, 不過我覺得總比iphone 好好多.

    ReplyDelete
  2. 男友訂了兩星期都訂唔到,海南雞真係唔好食?
    有冇試過婚紗街柯士甸道附近,大廈穿入去果間?
    果度有thick thick豉油!正!肉骨茶都好抵又好味!
    不過都係好多人!
    [版主回覆08/02/2010 23:39:00]e.. 未試過果間喎, 等我下次去試下先
    人人口味唔同, 我覺得一般可能你會覺得好味, 未試過試下都無壞, 反正又唔貴
    哦... 原來真係有得訂枱, 咁sugget 你訂枱好啦, 唔洗花時間等, 因為佢唔算好多枱

    ReplyDelete
  3. 哈, 我試過去, 條隊長到呢.... 結果樓上既 tonkichi 仲快有位, 食吉豬好過
     
    其實, even 去到新加坡, 好多海南雞都好食過文華... 文華, 純粹地方靚, 有冷氣, 所以加分而矣
    [版主回覆08/08/2010 01:08:00]tonkichi 次次都好難等位架喎. 你呢個黑仔王都黑唔曬呀.

    ReplyDelete