31 August 2010

Confirmed Wedding Decoration – Amor

我都話慢人地100拍架啦, 我估呢到都無乜邊果好似我咁遲先confirm decoration 架啦. 本來一心想save 錢用番free concept, 但係因為佢d decoration 實在係10幾年前的style, 如果要加錢upgrade package 就要加9K, 仲要係standard 野喎, 咁不如我自己出去搵過一間做仲好


尋尋覓覓, 因為有上oliva scrapbook, 所以對佢的手作仔好有信心, 得知佢地原來都有攪decoration, 所以就問下詳情, 由於佢地都係剛剛起步, 所以好多野都好standard, 一不做, 二不休,我決定棄用 chiffon clothbackdrop, 改用print-out backdrop. 咁樣佢地flexibility 有大d.


9月第二個星期會睇draft, 到時再同大家分享


**真係唔好意思, 之前响到仲話oliva 間公司幫人做free monogram, comment 唔太好, 原來係自己攪錯咗, 做得差果間係另外一間叫amor wedding gallery, 因為大家都叫 amor 同寫法都好似, 所以咪攪錯囉, 好彩oliva 睇咗我個blog 即刻話番比我知, 唔係就死火了... 仲响到大大聲話人~~~ SORRY**


而家乜都放心曬了


1 comment:

  1. 恭喜…又完成一樣嘢!
    [版主回覆09/02/2010 21:24:00]係呀, 又complete 多一樣野.

    ReplyDelete