26 August 2010

都怪自己太過大意

終於攪咗8個幾月, MDW pre-wedding 的相終於有得拎啦, 而家等緊confirm 幾時送.


因為我地想早d march-in video photo, 所以一早問咗Kathy 拎咗隻CD. 但係問題來了, 點解有7張相係一值都無見過架呢? 問題原來係我地第一次去店到睇時, 我地數過係有63張相的, 完全無問題. 問題係由第二次, Kathy send mail 我地edit d 相時, 己經小咗7張相, 7張之中有4張係同一頁的, 因為我睇番final 排次序時, 原來係有呢7, 但當時相太太太細的關係, 細到根本睇唔清邊張打邊張, 但都無法啦. 因為我估呢頁問題不大吧


問題係仲有果2, until final 排次序時都係無出現過的, 2張相仲要好似同單人相, 咁佢會點放呢?? 尋日打去MDW Kathy, 原來佢已經無做了, 唔怪之佢一定要我上星期去拎隻CD , 有個叫Judy 的同事幫我跟, 但佢話63張相完都放了入相簿, 我真希望佢無入到呀, 因為佢地早前的排板係超唔掂架.


沒法子了, 我地實在有選到這些相, 而家等送貨, 希望快d 收到睇下啦.


1 comment:

  1. 希望你快d收到相啦
    [版主回覆08/26/2010 14:02:00]應該星期六會送

    ReplyDelete