30 August 2010

呢間都叫串燒主打?? 備長

好耐無食過日本串燒啦, 見呢間係以串燒為主打, 無睇過任何食評之下就去試咗. 後悔~~

呢間係天喜係同一個老闆, 最近見blogmate 話天喜差咗好多, 心想可能係天喜差咗, 呢間未必差呢, 仲有之前食過天喜的串燒雞翼, 真的好好味架喎...




她的裝修有點像天喜, 話明姊妹店囉, 當然係似架啦.

Lunch set menu 如下, 我點咗串燒套餐, 而丙大人就點咗豚肉生薑燒+串燒雞翼同大蔥雞串



先來我的前菜蟹子沙律 -- 味道一般而己



肉生薑燒 -- 肥肉多過乜, 有80%都係肥肉, 丙大人話仲差過大戶屋喎.



串燒雞翼 -- 燒得一般, 好明顯係雪雞.

大蔥雞串 -- 大蔥唔香, 仲有我個人比較鐘意鹽燒, 所以扣分.



迷你雜錦魚生飯 -- 我估唔係呢個廚房出, 因為我見服務生由外面拎入去, 仲有係蓋上保鮮紙, 一睇到唔係新鮮的生葵, 心中己暗暗扣分, 魚生太冰凍 -- 又扣分.



汁燒牛柳 -- 淋身, 但無牛肉的香

大蔥鴨胸 -- ok 啦.

明太子雞翼 -- 呢個唔錯喎.

帶子 -- 無味, over cooked, 係全熟果隻.

鹽燒老虎蝦 -- 好香, 有蝦膏, 但係蝦身帶點霉



總括, 不會再有下次...

1 comment:

  1. OHNO~~簡單GE菜色竟然可以都整得唔好食...
    [版主回覆08/31/2010 23:23:00]係啦, 所以都唔會再去啦.

    ReplyDelete