19 August 2010

再見了~沖繩料理 Chura

當你地睇緊呢個blog 時, 我想同大家講, 呢間我最愛之一的chura 已經結業了, 同一地址而家賣的是八吉, 主打鮮魚料理, 雖然我未去過, 從相中覺得同之前的裝置沒太大的分別, 其實沖繩料理都有一盆鮮魚會拎來你面前任君選擇

寫番上個月頭的食評先, 又是星期六的下午, 無法啦, 午市定食抵呀嘛, 而家攪結婚真係慳的一蚊就一蚊

梅汁雞肉冷烏冬及迷你雜錦魚生飯定食 $98

有水準的茶碗蒸 (死啦, 我開始發現我相機咁快影d 相出來唔 sharp 啦)





雜錦魚生飯 -- 小妹不太喜歡雜錦魚生飯, 感覺就係張那些頭頭尾尾加起上來比你食咁.



炎炎的熱天, 來果梅汁雞肉冷烏冬, 正呀, 酸酸地好醒胃, 烏冬又夠滑



我想問下太家知唔知呢隻叫乜菜呢? 平時食就食得多啦... ...



銀雪魚西京燒定食 $90

先來個前菜... 論樣貌佢一定係唔得架啦, 但好有益架



最愛就係厚身的銀雪魚, 簿身的一點也不好吃.燒得好好呀, 真的很好味呢.



其實已經夠味了, 但呢個麵鼓醬真係好香呢.



飯後仲有coffee / tea... 真係好懷念他的午市定食.

1 comment:

  1. 其實你地真係成日食日本野架喎, 間間俾你地食勻
    [版主回覆08/29/2010 21:41:00]係呀, 好鐘意食日本野, 好鐘意日本, 因為無錢, 所以唯有在港消費

    ReplyDelete