8 August 2010

九州料理 -- 神流屋 博多道場

上次食海南少爺時見到隔離新開的神流屋 博多道場, 其實較早前已在尖沙咀開業, 但一直苦無機會品嚐, 今次响銅鑼灣開分店, 真係正合我口味.




店內的橫裝真的有點像日本的居酒屋呢



Bar 枱的位置可以比客人清楚睇到串燒的情況, 佢地係用上日本備長炭



燒雞中翼 $26 -- 燒得好香, 好味... 之不過有點貴.



蔥花鹽味燒牛舌 $32 ... 小妹鐘情於厚身牛舌, 呢個略為簿了一點,



牛筋煮豆腐 $58 -- 牛筋炆的好好, 唔會太淋, 加上清清的豆腐, 呢個真好太錯的配答.



博多屋台風牛腸鐵板燒$68 -- 內臟呢家野我都不是太喜好, 見佢話所有材料都有由日本入口我先行會去試, 平時只係聽過豬腸, 牛腸唔係話食啦, 連聽都未聽過有得食. 今次來一客牛腸鐵板燒先, 又古佢唔好幾好食喎, 之不過我覺得肥咗小小, 加咗 d 韭菜, 果然係台式風味.

佢仲有牛腸鍋, 呢個比較正宗日本風味, 但必需要2人前起, 所以跟本無可能食到, 下次再有機會才吃吧.



長崎五島烏冬$65 -- 日本人喜歡來個飯或鳥冬作為一餐的總結, 其實係比較飽肚的食物, 五島烏冬係一本3大烏冬之一, 作為一個烏冬痴的我又點可以錯過呢



烏冬好滑, 湯底有著陣陣的鰹魚香味.



又多一間食店可以選擇, 唔知香港仲有無其他的九州料理呢?

3 comments:

  1. 好似包場咁, 個牛舌望落去好吸引~
    [版主回覆08/08/2010 10:08:00]入到去大約7點, 仲未有太多人, 所以你會覺得有包場的感覺, 其實好快就座滿了

    ReplyDelete
  2. 銅鑼灣又多一個日本嘢好去處LA~
    [版主回覆08/09/2010 13:52:00]係呀, 呢間TST 都有架, 等我得閒再報導一下佢地的抵食 lunch set.

    ReplyDelete
  3. 相信呢間野都好多日本人去ga....應該正宗!!
     

    ReplyDelete