27 August 2010

旅遊保險

星期一發生咗一件好不幸的事, 我深信大家都同我一樣咁悲傷. R.I.P


其實我想講另一件事, 我同事本來尋晚出發要去長灘島旅行, 機票同酒店都一早比曬錢. non-refundable. 但因為呢件事同政府發出咗旅遊警告, 所以唔想屋企人擔心, 決定唔去. 佢一再check 過酒店同旅行社都係無都退款的.


幸兒, 早前同朋友傾計話幫佢買旅遊保險, 佢話佢公司連恐怖 都包的, 所以佢二話不說就買咗了.


平時的我唔到最後都唔會買, 就呢件事想同大家講, 當你confrim 曬所有野就要買旅遊保險了.


max 可以賠到20K, 即係所以機票同酒店都可以賠償, 以後唔會去到last mins先買保險了


 


1 comment:

  1. 係啦,保險真係好緊要,冇事當然好, 有事家人有保障
    [版主回覆08/29/2010 21:42:00]Agree.

    ReplyDelete