19 October 2009

小歌大日子@20091018

同小歌都識咗好多年, 以前一齊做野, 一齊座車番工, 時間真係過得好快, 記得識佢果時佢都仲未拍拖, 轉眼間由拍拖到結婚, 真係有好多感觸, 尤其是見佢成長片段, 一幕一幕都記錄著佢地對識的經過, 唔知點解我次次睇呢到野都眼有淚光.



枱面都好多野喎。。 唔知係小歌自己安排定係姊妹做架呢(不過我估都係姊妹多d 啦...佢咁lazy)



呢對杯好靚丫.. 好有心思... 唔知係邊個送架呢?



小歌最愛都公仔. 响呢個場合佢都出現



呢個係真係似佢地丫.. esp 對大眼仔


眼見其他table stand都係小歌親手design (可能係佢唯一為呢個wedding 做的一個手作仔, 但係點解我張枱轉咗做呢個架???) 連相都無得比我影



佢好叻丫, 無乜點講野, 都無cry 到, 比我就唔得架啦~~~


就係咁.. 小歌今日就做咗黃太了~~~恭喜曬!!!


2 comments:

  1. *2 睇新 video must 喊 係我地姊妹送俾佢架 唉, 因為你地果排 d 檯果陣係麻雀區呀, 所以我地整唔到 table stand 呢 當佢 set 好檯時, 又有好多賓客坐晒係到, 唔好意思換呢
    [版主回覆10/19/2009 14:52:00]oh~~ 我仲以為你地一早比定酒樓叫佢換tim~~
    你地好有心思丫.. d 心心好靚
    我見你地响枱前睇到喊丫

    ReplyDelete
  2. 枱面都好多野喎。。 唔知係小歌自己安排定係姊妹做架呢(不過我估都係姊妹多d 啦...佢咁lazy)  <---- WAKKWAKKK!!! 中晒 我怕我講太多會喊到傻左 :P  所以講左幾句就算了   再次多謝你~小芬
    [版主回覆10/28/2009 09:27:00]hehe.. 唔洗多謝我.. 好似我乜都無做過喎~~~
    快d update 你HM d 靚相啦~~ (期待中)

    ReplyDelete