29 October 2009

沖繩料理 @ Chura ちゅら

仲記得我之前講過呢間沖繩料理嗎?(上回沖繩料理) 無論裝修同食物, 都有好高都水準. 曾幾何時, 我都介紹過同事去呢間店舖的食, 佢話比我知呢到原來有lunch set 的, e.. 比dinner 平好多喎, 唔理咁多, 一於去食番餐先

佢地的醬油都好特別... 不過唔識日文唔知係乜東東




呢到的sugar 包裝都好靚靚丫. 日本仔d 野真係....

2個餐的前菜都是一樣野, 黃豆, 用上木魚汁做的菠菜, 茶碗蒸, 有蜆味的清湯

我點咗呢個海鮮飯, 自覺佢地的刺身無我上次咗佢到食到的咁好味. 唔知係咪午餐的水準差d 呢, 如果要食海鮮飯, 都係去番壽司廣好了


丙丙點咗呢個左口魚 (其實人地個名係好好聽, 但係我唔記得咗) anyway, 佢話好好味, 魚好滑好香.

總括得出來的結總, 去沖繩料理食set lunch, 都係食飯熟食好d. 下次再試其他野先.

1 comment:

  1. D SUGAR 包裝真係好靚~~
    [版主回覆10/30/2009 08:59:00]係丫係丫.. 日本人d 野樣樣都好似好靚咁~~

    ReplyDelete