2 October 2009

Real Clothes

我都唔係好記得幾時睇過你個劇了 -- 真我霓裳 SP, 我睇佢原因係有靚衫, 大家都知日本d 衫係好靚的, 但係又貴喎, 所以好多時我都係得個"睇" 字


故事講關於係本來唔注重外表的香里奈, 一向都覺得只需要內在美, 但係真係大錯特錯



其實內外都係好重要的, 我印象最深刻係其中一句說話 "這世上沒有醜的女人,只有懶的女人", 講得真係好丫



你個造型你地又鐘意邊一個多d 呢??


雖然呢個劇好似穿Prada的惡魔, 不過我自己就好鐘意睇, 唔多講了, 未睇過的朋友定要睇下.


講咗咁耐, 其實我想講係估唔到下季會有 Real Cloth 喎, 好期待呢~~


 


No comments:

Post a Comment