22 October 2009

My Wedding Shoes -- DYOS (氣!!)

之前訂造的結婚鞋, 仲有2 日都deadline 有得拎, 但係呢d 野通常都係早到, 所以今日就打去問下, 佢的答案係剛剛番到... 係咪真係剛剛丫, 定係番咗唔得閒通知我?? Anyway, 今日放工一終去拎啦


點知... 出事了


1. 首先係造錯咗鞋爭, 我要係銀色, 佢比咗布包果d 比我, 好似係同另外一對攪錯咗


2. 佢的閃扣show 出來個d 係好閃架, 但係我個對d 閃石邊有d 黑色.. no good


3. 佢係open toes 的, 但係佢前頭做得短咗d, 腳趾長過對鞋好多


最後要重頭再做過, 算啦, 我發覺好似好易dirty 咁, 因為我見另一對有d 黑黑地


所以最終可能買過另一對都未定..


No comments:

Post a Comment